Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hæi folkens, jeg har et lite spørsmål om cg på warbird,, jeg lurer på om man skal ta cg på di lavingede opp ned, (inverted) ?
og neste spørsmål er, hva er best av bak og fortung på warbird ? er ny i warbird miljøet. mvh øyvind
dette gjeller ,spifire, p40, og p47 d,
hæi folkens, jeg har et lite spørsmål om cg på warbird,, jeg lurer på om man skal ta cg på di lavingede opp ned, (inverted) ?
og neste spørsmål er, hva er best av bak og fortung på warbird ? er ny i warbird miljøet. mvh øyvind
dette gjeller ,spifire, p40, og p47 d,
Det er lettest og vanligst å måle cg på lavvingede modeller inverted.
Og ha heller cg for langt forover enn motsatt.
Det blir mere nøyaktig hvis du IKKE måler CG inverted... Warbirds er veldig kresne på CG.Bommer du med 5mm bakover kan det være katastrofalt.
Ved invert måling kan du lett bomme med 10mm...
Ett framtungt fly flyr kanskje litt sluggish, ett baktungt fly flyr ofte bare den ene gangen...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment