Announcement

Collapse
No announcement yet.

leveringstid fra throttlestore!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leveringstid fra throttlestore!

    hei. hvilken erfaringer har dere med leveringstid fra overnevnte forhandler. gjorde et forsøk på å bestille noen props derfra som ble sendt som brev. det er nå en uke siden. har samtidig en pakke på gardemoen med ems fra hobbyking. ser ut for at den er hær før pakken fra throttlestore.
    Elefun har 1 dags leveringstid på brevpakker. så jeg blir personlig aldrig å bestille fra throttlestore flere ganger!
    T-rex 450 sport FBL tarot zyx
    HK500cmt, RJX head-Tarot zyx FBL/Co-pilot II
    Tarot Trex 450 pro v3 fbl -Tarot zyx
    CopterX 450 V3 Pro v. tarot head/
    CopterX 250se v. tarot head/CX FBL flashed to tarot zyx
    T-REX 100X
    JR XG 8
    HK Bixler-FY31AP/Hornet osd Combo
    Dji f 450 DJI NAZAv.GPS
    X525 Quad v KK 5.5
    FPV: Fatshark Dominator 5.8 - HoryzonHD V1 &V2

  • #2
    da har du vært ekstremt uheldig. jeg har kun gode erfaringer med leveransen fra dem. kan nok være at det er noe med posten.
    til meg sender de samme dagen jeg bestiller, og kun en gang har det vært venting på en esc, og da var det posten som rota det til.
    TS får nok mye pepper, men der er ett nick som roter det til noen ganger. men leveransen og servicen til HP på ts er like god som de andre store kjente.

    Comment


    • #3
      Jeg har også bare gode erfaringer med frakt fra throttlestore.
      De gangene jeg har bestilt varer fra der, har det gått 1-2 dager til varen kommer til Vestby i Akershus. To ganger har jeg opplevd at posten har hatt en forsinkelse på pakker, men da har dette blitt varslet pr sms.
      ---
      Mvh
      Hasse Andre Ruud
      Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

      Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

      Comment


      • #4
        bestilte mandag, fikk gigantisk pakke med 2 store fly på onsdag, så veldig raske for meg

        Comment


        • #5
          Hvis pakken er registrert som sendt fra throttlestore er dette posten sin skyld. Brevfrakt er brevfrakt uansett hvor du bestiller.
          Jon-Brage Hoel Andorsen
          -------------------------------------------------------------------------
          Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

          Alt flyr bare du har nok motor!

          Comment


          • #6
            Jeg har også bare god erfaring med leveringstiden fra TS.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

            Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

            Comment


            • #7
              Jeg slutter meg til de andre her! Har kun gode erfaringer med TS! Både små brevpakker som pleier å komme dagen etter bestilling, større pakker som tar kun 2-3 dager, og kundeservicen! De forklarer godt hvordan de jobber hvis du leser kundevilkårene deres.

              Var jeg deg ville jeg gått på Posten!

              Comment


              • #8
                Bestilte en JBA motor fra TS onsdag ettermiddag denne uka. Allerede dagen etter var den kommet på postkontoret her klar for henting. Har igrunnen bare positivt å si om TS.

                Comment


                • #9
                  Alle gangene jeg har bestilt fra throttlestore har leveringstiden vært rask. Det er alltid en risiko når man sender med brevpost, da brev ikke er registrerte forsendelser. Det hender at posten roter bort brevpakker.
                  Jon-Brage Hoel Andorsen
                  -------------------------------------------------------------------------
                  Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

                  Alt flyr bare du har nok motor!

                  Comment


                  • #10
                    Alle de pakkene jeg har bestilt på TS har vært utrolig rask.!
                    Rekker ikke å lengte etter det man har bestilt så der får de toppscore i min bok
                    Brev til meg tok 8 dager fra jeg tok kontakt, det aner meg at det var en forglemmelse, så jeg har ikke lagt mye vekt på den historien der. Dog harmonerer det med trådstarter sin fortvilelse.
                    (HP har ferie og han er sikkert ikke alene om det, jeg ville latt tvilen komme de til gode)
                    HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

                    Comment


                    • #11
                      TS er veldig gode på å sende pakker fort, selge varer å tjene penger... Men den dagen man får problemer med noe man har kjøpt der så er helvette løs... bare rot å surr... å trege til å svare, vis dem i det hele tatt gidder å svare..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by halsen89 View Post
                        TS er veldig gode på å sende pakker fort, selge varer å tjene penger... Men den dagen man får problemer med noe man har kjøpt der så er helvette løs... bare rot å surr... å trege til å svare, vis dem i det hele tatt gidder å svare..
                        Det er ikke min erfaring. Sende en mail om en servo som kødda, og fikke en ny i posten to dager senere. Ikke særlig rotete.
                        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                        Steinar B Johansen
                        Lillehammer mfk

                        Comment


                        • #13
                          mailet igår med TS. de hadde visst ikke sendt pakken så da kanselerte jeg den. kansje jeg ikke har brukt nok penger der til å få prioritet. blir ikke å bestille så mye som en skrue derfra flere ganger. de sa ikke ifra engang om forsinkelser på over en uke.
                          så elefun vil fortsatt få mine penger.
                          T-rex 450 sport FBL tarot zyx
                          HK500cmt, RJX head-Tarot zyx FBL/Co-pilot II
                          Tarot Trex 450 pro v3 fbl -Tarot zyx
                          CopterX 450 V3 Pro v. tarot head/
                          CopterX 250se v. tarot head/CX FBL flashed to tarot zyx
                          T-REX 100X
                          JR XG 8
                          HK Bixler-FY31AP/Hornet osd Combo
                          Dji f 450 DJI NAZAv.GPS
                          X525 Quad v KK 5.5
                          FPV: Fatshark Dominator 5.8 - HoryzonHD V1 &V2

                          Comment


                          • #14
                            Mine pakker fra TS har bestandig vært raskt levert,brevpakker maks 2 dager.

                            Kjøpte en radiostyrt bil derfra en gang,og den manglet motor og div.
                            Dem sendte meg en ny bil på rappen og den bilen var den annet karosseri på en det skulle ha.
                            Men det gjorde ingenting,for dem sa jeg skulle bare bytte å sende tilbake det jeg ikke ville ha.
                            Og merk jeg måtte ikke sende den første bilen tilbake før dem sendte den andre(nye) til meg.
                            Det er hva jeg kaller god kundebehandling.

                            Det er som regel på sommeren når ferie vikarer er stand in at slikt skjer,iallefall min erfaring.
                            I Hangaren:

                            Rotor:
                            Align-Trex 600GF * 3xAlign^DS610,Futaba^GY401,Futaba^S9254,AR7000
                            Align-Trex 450S V2 * 3xHitec^HS-65MG,CY^Mini G,Futaba^BLS257,AR6100e
                            "Jysk" Tricopter * Assan GA250
                            Bumblebee ST450 * KK2.0
                            Fly:
                            ST-Model Mandala-1300kv
                            ST-Model T3DII Wild Beast-700kv
                            STM Cessna
                            Spektrum DX7

                            Comment


                            • #15
                              Hei.
                              Synd på Deg...lol
                              Hilsen
                              Frank Bøhmer
                              ---------------------------
                              God created Earth. The rest was made in China...

                              Comment

                              Working...
                              X