Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Noen som har råd om et fly det er greit å ta med på reise? Var i utlandet i sommer og der var det litt bedre vær og fin flyplass
Så neste gang kunne jeg tenke meg å ta med et fly i bagasjen.... Ikke superglad i isopor-fly, men kanskje en Radian Pro eller finns det andre alternativer?
Multiplex Merlin og Xeno er meget lette å ta med seg. Cularis'en har også demonterbar stab, men det er jo et ganske stort fly. For jeg vil jo si at avtagbar stab, evt halefinne er nødvendig for at et fly skal være lett å transportere. Har både Xeno'en og Merlinen selv, Xenoen glir best men Merlinen er absolutt morsomst. Xenoen bør du handle fra Statene hvis du vil ha med motorpod'en, jeg betalte vel ganske nøyaktig en tusing tilsammen med moms for min, og den koster omtrent det samme om du handler den på nettet i Norge etter frakt, men da får du ikke med pod'en. Og selvom du ikke er glad i isopor så er det vel en fordel når man er ute å reiser, da det tåler en støyt.
Spørs litt hva slags fly du tenker på - det meste passer jo inn i "Fly Generell Diskusjon" paraplyen... Men siden du nevner Radian Pro; Graupner Junior S er omtrent like stor, og av ganske tilsvarende konstruksjon, men mangler flaps slik Radian Pro har. Junior S har dog t-hale, og staben er lett demonterbar -bare å løsne en skrue og hekte av støtstanga til høyderoret.
Nei har ikke hat tid men den er sikert bra. Har lillebroren og den flyr kjempebra men her ikke avtakbare vinger. Får komme med en raport når jeg har fått testet den.
Kanskje noen vil gå sammed om å legge inn en bestilling hos el-fly.dk? Gratis frakt ved kjøp over 5000,- Tror kanskje det blir en Radian Pro for meg ++
Det er vel lurt med et fly som kan ligge i esken under transport. Og da må jo stab kunne tas av, Graupner Junior er et godt forslag der.
Jeg sykler ofte med flyene mine til feltet, og det utrolig hva man egentlig får med seg. Jeg har en 2m Birdy fra Vøster models, som jeg kan pakke helt flatt i en eske. Ellers går det mye i bobleplast.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment