Unconfigured Ad

Collapse

Sport/Pattern .40

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Decathlon
    • Nov 2001
    • 234

Sport/Pattern .40

Hallo!

Skal investere i nytt fly, klassen sport/pattern størrelse .40. Men er usikker på hvilket... Må være ARF, har funnet et par intressange; Venus 40 fra Great Planes og Aresti 40 fra Hangar 9!
    Noen som har tester på disse flyene (Aresti er testet i Model Airplane News Juni 2002), som kunne sendt en kopi til meg?
    Eller egen erfaring med de?

Mvh
    Tommy
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100
  • Jon Wold
    • Sep 2002
    • 949

Har hørt mye bra om Venus 40! Veldig flott modell, nesten midtvinget med stor belly-pan. Synd at det er så dyrt, 2800 for den modellen er litt i overkant, spesielt med tanke på at den bare koster 169 USD i USA.

Jeg har også hørt veldig mye bra om Kyosho Sonic Sports 1300. Den koster bare 1990,- og har et virkelig klassisk pattern-stuk over seg. Smallsize kan skaffe den på kort tid.

Jeg har lenge siklet på en Kyosho Majestic .40, men den er desverre tusenlappen dyrere enn Sonic Sports.

Gi beskjed om hva du kjøper, jeg vil gjerne høre hvordan det går!

PS- Har du tenkt å konkurrere i Vingtreff eller Nordic til sommeren?

MVH

Jon Wold
    MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• richard
      • Nov 2002
      • 21

Venus 40

Heisann!

Jeg har akkurat gått til innkjøp av en Venus 40 som jeg har planer å delta i Vingtreff med neste år. Det har en utrolig flott finish, og er et helt nydelig fly!! Hadde lyst på en YS 63 til flyet, men det hele blir litt for dyrt syntes jeg, og velger heller å prøve meg på en Irvine 53. Denne bestiller jeg fra Just Engines (sparer faktisk noen hundre kroner fremfor å kjøpe i Norge).

Kommer tilbake med resultater når det har vært i luften!

Hilsen
      Richard

Comment

• Jon Wold
        • Sep 2002
        • 949

Tøøøøft!

Send oss noen bilder
        MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• Natrajk
          • Feb 2002
          • 195

Jeg har en Kyosho Majestic 1400 (som jeg forøvrig betalte 2400kr for). Det er virkelig en flott modell. Flyr som en drøm! Jeg bruker en OS .50SX, noe jeg synes er en god kombinasjon. Jeg har fått mange kommentarer om at modellen flyr veldig bra.

mvh
          Kjartan
          mvh Kjartan

Comment

Working...