Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har lett litt rundt på nettet etter butikker hvor jeg kan kjøpe byggesett. Har lyst til å lime litt En stick med vingespenn mellom 1m til 1,4m er på ønskelista. Er det noen som vet om butikker som har Stick byggesett?
mulig du kan prøve: MJD Models
fine skalafly som de har, ellers kan du bygge stick & tissue store parkflyere fra scratch om du kjøper tegninger fra denne mannen. IVAN
RadicalRC har en 50" (127cm) stick. Har kjøpt to byggesett fra dem, og det gikk veldig glatt. Har dog ikke bygget noe ennå (ligger på en udefinert plass i køen ), så kvaliteten på settene vet jeg ikke mye om, men mine så bra ut. Sjekk ut: Radical RC E-Kits Radical RC
I tillegg til Radical Rc har Stevens Aero, og Mountain Models hver sine Stik modeller, samt et godt utvalg av andre sett, i alt fra ultramicro til større akro og glidere. Parkscale Models bør også nevnes. Stevens Aero er nok kongen av passform, men også dyrest. Bygde den nå utgåtte Squirt 700 derfra tidligere i år og det var en sann fryd. Fløy bra gjorde den også.
Hvis du er litt nostalgisk, og liker Stick and Tissue modeller har BMJR MODELS i USA en del. God og hyggelig service, og ikke så stor frakt, da pakkene ikke er så digre.
Kan jo heller ikke glemme de litt spesielle: Retro RC - Laser Cut Model Airplane Kits et lite enmannsfirma,som lager skikkelig gode byggesett. Han sender raskt, og har god personlig service.
Jeg bygget Babe'Moth, og den gikk sammen som et puslespill.
Jeg tror jeg har bestemt meg for sticken på 50" hos Radical RC med 3D sett Venter bare på lønning før jeg slår til. Tusen takk for alle tipsene, nå har jeg en rekke sider å sjekke opp for senere prosjekter!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment