Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hiei. Har en jba .56 totaktsmotor og noen futaba s148 servoer som eg kunne tenkt meg og puttet i ett 3d/acro fly. Noen anbefalinger? Funker servoene greit til moderat acro? Har set litt på phoenix edge, men har aldri sett den i aksjon. Har en phoenix cub og den ser og flyr greit.
Har hatt moen fly fra Phonix og de har vært meget bra. Hadde blantannet en Yak 40 sice med en YS 70 4t motor og standar servoer i og den fløy som en kule. Tror nokk de fleste 40 sice modellene til Phonix vil fly bra med JBA 56 motoren og en 12x6 ptopell.
Skal du ha ett 3d fly i 40 size klassen så ville jeg ikke valgt en edge, extra e.l.
Kjøp en profil modell f.eks. De er lette nok og har store nok rorflater.
Ja er nok redd for at de servoene ikke helt passer til formålet. Så får nok bare rive i en EF Edge Så får motoren og servoene stå trykt i den traineren de allerede står i. Må ha noe som samler støv også.
Hvis du skal holde deg til "moderat" 3D og ikke prøve å sette hasighetsrekorder, så trur jeg du ikke skal være redd for de servoene. Det er jo stort sett sånne servoer vi brukte på de fleste flyene for 15 år siden og det gikk jo greit.
Det er nok servoene som blir det svakeste ledd, men så lenge du er klar over det så kan du ha det mye moro Bare pass på, flutter kommer fortere enn du aner (selvopplevd).
Alle EF-48'' er meget bra, men en god gammel traver er 48''-extra. Jeg har hatt EF-edge, mxs og har laseren. Av de 3 liker jeg best mxs og laseren .......................men forskjellen er liten og alle er bra
Kjøp den du syns er finest
Satser på at det blir bra uansett da ja... men klarer uansett ikke bestemme meg.. er nok extra og edge jeg liker best. Får lukke øynene, scrolle litt opp og ned- trykke kjøp
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment