Unconfigured Ad

Collapse

Hjelp til valg av modell

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rabardio
    • Feb 2012
    • 75

Hjelp til valg av modell

Heisann.

Har kjørt litt Katana fra HK en stund nå og har fått mere lyst på 3D fly men vil ha noe som er litt bedere kavitet på.
    Har sett litt rundt og valget har havnet på enten denne: PA Extra MX ARF - elefun.no - Radiostyrt hobby eller en av disse fra extremeflight : Extreme Flight RC eller denne Extreme Flight RC

Hvem burde jeg velge? tenkte og prøve 5 eller 6 cell oppsett på en av disse.

Om det er noen andre modeller så sleng inn
  • hassajo
    • May 2012
    • 300

Heisann,

Jeg kan trygt anbefalle PA Extra MX med 6S 2200mAh eller to stk 3S 2200mAh batteri. (Jeg kjører ellers oppsettet som elefun anbefaller PA Extra MX ARF m/motor & esc - elefun.no - Radiostyrt hobby
    Har hatt og har denne modellen, og den flyr nydelig og det er nok bare piloten som er begrensning på modellen.

Ellers så er det mange som skryter av EF modellene også, men de kjenner ikke jeg til annet enn at jeg har bestilt meg en EF Extra 88" som blir et høstprosjekt.

Uansett lykke til med ny modell
    ---
    Mvh
    Hasse Andre Ruud
    Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

Comment

• sveininge
      • Dec 2007
      • 1205

Hjelp til valg av modell

Aj slick 51 "

Flyr bedre og billigere i drift når det kommer til batterier 4 celles 3000 mah

Jeg har hatt pa extra men ble solgt fort når jeg fikk prøvd en 3dhs slick 51
      Min Hjemmeside..

http://sveininge.iflogg.com

Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

Comment

Working...