Unconfigured Ad

Collapse

Montering av outrunner

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kolaf
    • May 2006
    • 103

Montering av outrunner

Jeg driver og monterer min RedRock 600KV (RedRock 3630-04 295gram 600KV - elefun.no - Radiostyrt hobby) på min sbach, og det er en del jeg ikke vet hva jeg skal bruke til. Det er en ring som passer rundt motorakselen bak, med en set-skrue i. Må denne være der for å hindre hele stasen i å dra forover? Det sitter allerede en liten stopper bak der (formet som en stor Omega).

Er den kritisk? Glemte å sette den på før jeg monterte motoren, og motoren sitter så godt at jeg risikerer å ødelegge ting for å få den av.

Motoren har så godt som ingen manual.
    Last edited by kolaf; 11-10-12, 18:34.
  • Kyrre
    • Feb 2009
    • 2322

Hvis du har montert motoren slik som på bildet, så er det en sikring som du antar. Bruker du den ikke så er det bare en lite seg-ring som holder igjen, og det har jeg fått erfare at ikke er nok da propellen dro avgårde med hele tønna på outrunneren. Og det var på en svakere motor en du linker til.

Comment

• kolaf
      • May 2006
      • 103

Huffda. Jeg får den ikke nærmere enn 5mm uten å demontere, så da blir det ut å finne noe til å løse opp lock-tight.

Comment

• tomin
        • Dec 2005
        • 255

varme løser opp lock tight feks bruk loddebolt
        Pike perfection x3
        Race M
        victor
        Mini Corado
        Graupner mc 32
        Graupner mz 24
        [/QUOTE]

Comment

• kolaf
          • May 2006
          • 103

Re: Montering av outrunner

Da tror jeg at jeg har løst problemet mitt. Om jeg setter på en ekstra hjulstopper på utsiden av den jeg ikke får festet, så bør vel det gjøre dame samme nytten? Da vil den ytterste holde fast den innerste, som vil kunne utføre sin misjon på tilfredsstillende måte. Således slipper jeg å demontere motoren.

Comment

Working...