Unconfigured Ad

Collapse

Motor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supra25
    • Sep 2003
    • 1825

Originally posted by Niklas
    Jeg kjøpte Christen eaglen på mandagen jeg... Så dere må nesten få et bilde av den.
    Jeg skrur mest sansynlig inn en 91. 4t i snuten. Dette blir gøy!
    SKal du ha 4-takt så er det jo seff Saito som gjelder (ikke hør på Joo og hans YS mas.. ). Saito 100 må jo her være midt i blinken - enkel å starte, går som en drøm, plenty med power og kanskje aller viktigst....LYDEN!!
    Hadde du vært litt tidligere ute kunne du avlastet meg for en slik en for den nette sum av en billig penge...

Saito 82 er nok også et bra alternativ....hva skal fltet veie når det er ferdig?
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Må vel bare si meg enig med Supra25, Saito er gromme saker! Har en Saito80 som dessverre har ei lita sprekk rundt frontlageret etter et stygg landing, men den gav meg mange gode flytimer

Reklamen sier knapt 3 kilo flyvekt, men ta det med ei klype snus. Jeg vil gjette på at du ender rundt 3,5 - 3,6 kilo.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Supra25
        • Sep 2003
        • 1825

Med en slik vekt så burde vel kanskje 82'n egne seg best. 100 kan muligens bli litt overkill, men vektmessig så skiller de to bare 50 gram med alt (i henhold til Horizon sine sider). Spørs jo litt på hva man ønsker å ta ut av doningen også.
        Odd Sundet
        http://www.imacnorge.no

Comment

• Niklas
          • Sep 2003
          • 899

I går fikk den luft under vingene for første gang. Det fløy mye saktere og var mer stabilt enn jeg trodde. Uheldigvis fikk ikke jeg mer enn et par minutter pga. stivfrosne fingre som knapt klarte å få det ned igjen
          .... Har en SC 91FS i den og det er power i massevis, drar vertikalt uten problemer
          Forresten... jeg var på Svortavatnet (for de somer lokalkjent), og der var det minst sju åtte andre. Koslig med selskap

Comment

• joo
            MFN Skribent
            • Nov 2002
            • 6936

Grattis!
            Hva kom vekta på?
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• Niklas
              • Sep 2003
              • 899

Vekta?? aner ikke... over 3kg ble den, kjøkkenvekta klarte ikke å veie mer enn 3kg... sto bare noe rart på displayet da...
              Men bra fløy den lell

Comment

Working...