Announcement

Collapse
No announcement yet.

Neodym magnetner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neodym magnetner

    Er det noen som veit hvor man kan få tak i dette i norge? Har søkt litt på web, men det ser ut som det bare er store magneter tilgjengelig. Er ute etter noen Ø5-6mm magneter for en liten cowl-modding på en L4 Grasshopper jeg holder på å sette sammen (byggetråd kommer snart, med noen bilder).
    Propellen skal være på toppen!
    Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

  • #2
    hobbyking har for slikt

    Comment


    • #3
      Originally posted by andersand View Post
      hobbyking har for slikt
      Er på backorder... skulle gjerne hatt i forigårs eller noe sånt
      Propellen skal være på toppen!
      Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

      Comment


      • #4
        er du i oslo/bærum har jeg muligens en rad med magneter... om jeg finner de

        Comment


        • #5
          Blir litt langt unna, men jeg skal prøve å plage de lokale jernvarehandlerne i morra og se om noen har noe brukbart.
          Propellen skal være på toppen!
          Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.

          Comment


          • #6
            Husker ikke om det var Clas Ohlson eller Biltema jeg kjøpte mine på sist. Mener begge har.
            Dont expect, inspect.
            Fun Police everywhere!

            Comment


            • #7
              Re: Neodym magnetner

              Clasern har ihvertfall

              Mvh
              Alf
              ____________________________
              Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

              Comment

              Working...
              X