Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er ikke helt sikker på hvorfor Elefun har Black Friday salg, men samme det så lenge man får noen gode tilbud.
Mye som fristet, til hyggelige priser, leeënge siden jeg kjøpte meg en ARF, men idag ble det en 1/3 clipped wing cub.
Løp og kjøp.
Last edited by Viggkri2; 23-11-12, 11:18.
Reason: skriveleif
Phew, har ikke mer enn kommet seg gjennom Black Friday på Elefun uten å kjøpe noe (det va'kke lett!) så dumper det ned mail fra Throttlestore med fri frakt (...) Da røyk man jaggu på noe nytt da, så blir en ny liten foamie å fise rundt med i vinter
Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.
ble skala legger til windrider f35 på meg. fine fjærende legger, så må bare finne ett passende stort elektrisk retract nå. var satt ned fra ca800kr til 99kr
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment