Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til ny motor til Trainstar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg tror dette er samme motor, den bør iallefall duge.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Kyrre View Post
      Jeg tror dette er samme motor, den bør iallefall duge.
      De motorene den vill jeg ikke bruke om du hadde betalt meg får å kjøre med de. Har prøvd 2 å begge ville ikke fungere. Den ene kuttet i lufta og den andre kortsluttet på første flytur.

      Comment


      • #48
        Foretrekker vel egentlig en annen motor selv, både akslingen og motorfestet på denne var så som så. Opplevde at motoren løsnet flere ganger og det var grunnen til at den tok kvelden til slutt. Dessuten tar vel international fra hobbyking ukesvis?

        Comment


        • #49
          Originally posted by Gjertsen View Post
          De motorene den vill jeg ikke bruke om du hadde betalt meg får å kjøre med de. Har prøvd 2 å begge ville ikke fungere. Den ene kuttet i lufta og den andre kortsluttet på første flytur.
          Rart at alle de tre motorene jeg har av denne typen fungerer etter flere års bruk, den ene til og med etter å ha vært ute i en tre topp i 3 måneder. Dere får fortsette å finne en annen som passer, det er MANGE motorer som vil fungere uten problem om man bare borer nye festehull i motorfestet.

          Comment


          • #50
            Har bestilt en slik, billig og kjekt å ha i reserve uansett. Men hadde vært fint med en litt mer stødig en. Forslag til en ESC som passer til den?

            Comment


            • #51
              Tenkte å prøve denne jeg, å ha som reserve til min powerpro 1150, du må såklart ha 50A ESC, men flyet kan ha mere vekt... Selv fløy jeg sist med 5000mAh batteri og kamera uten å merke særlig til d.
              Radio Control Planes, Drones, Cars, FPV, Quadcopters and more - Hobbyking

              Comment

              Working...
              X