Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC Marked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forstår ikke helt hetsen mot rcmarked. Har solgt mye der gjennom tidene, og om det koster noen få kroner betyr mindre enn at jeg aldri finner en kjøper. Norge er for lite for 3-4 siter.

    Comment


    • Originally posted by GTI20 View Post
      ja tåler dere ikke å lese våres meninger inntrykk og erfaringer uten å kalle oss ditt eller datt.. er jo brukerne som klager ikke eierne.. saken var vel at folk ville ha noe som er 100 gratis.. hvorfor skal andre tjene på at jeg skal selge noe.. osv..
      Har overhodet ingen problem med kritikk. Vi har fått mye saklig kritikk, som vi har etterkommet. Vi har gjort flere endringer basert på konstruktive tilbakemeldinger. Vi gjør ikke alt rett alltid, selvsagt.

      Det jeg personlig ikke tåler er å helt usakelig bli uthengt som kriminell. Det forbeholder jeg meg retten til å reagere på, og gjøre moderatorer oppmerksom på.

      Jeg har personlig lagt ned over 300 arbeidstimer på nye RCMarked, som jeg aldri kommer til å få betalt for. I det lyset blir mange innlegg her veldig rare.

      Kritiser gjerne, basert på fakta og uten personhets. Da tas det alvorlig

      OC

      Comment


      • Originally posted by Mutantmannen View Post
        Hva er det egentlig dere mener vi har endret? Vi har de samme betingelser som før, vi har de samme prisene som før. Det er ingen forandring utover at vi litt mer aktivt prøver å få inn noen kroner til å videreutvikle siden, men det er hundre prosent valgfritt om en vil betale eller ei. Vi har lagt noen få begrensninger på gratisannonser, men dette har NULL betydning egentlig. RCMarked kan brukes akkurat som før, og vi sliter virkelig med å se hva som er problemet! Men når en leser bibelen som fanden og tolker bevisst alt i værste mening vil en selvsagt lese akkurat det en vil. Men sant blir det likevel ikke.

        Er problemet at en må betale tre kroner for å verifisere telefonen sin? Dette er i høyden et break-even prosjekt for oss, men gir brukerne stor sikkerhet mot svindel. Svindel har ikke vært et stort problem på RCMarked, men vi kjenner til to tilfeller i fjor der en person ble svindlet for 7.200 kroner og en annen for 3.500. Men det er UANSETT to for mye, og det koster hver enkelt av oss så lite (kr 3 nøyaktig) å fjerne 95% av svindelen.

        Hvorfor skriver dere at en må betale for å merke en vare solgt? Det er ikke sant! Hvor tar dere dette fra?
        Jeg prøvde å opprette en annonse, men av det jeg så måtte jeg da betale kr 29 eller 39 pr. annonse, har jeg tatt så feil? Er det virkelig gratis å legg inn annonser?

        Comment


        • Originally posted by Hanzo View Post
          Jeg prøvde å opprette en annonse, men av det jeg så måtte jeg da betale kr 29 eller 39 pr. annonse, har jeg tatt så feil? Er det virkelig gratis å legg inn annonser?
          Ja, DET ER GRATIS Å LEGGE INN ANNONSER. Det har det vært hele tiden... Det er bare å klikke på "Gratisannonse" når en legger inn.

          Ingenting er endret. Vi hadde tre typer annonser før også. Gratis, standard og Premium. Alt er akkurat som før.

          Eneste endring er at vi har lagt noen få begrensninger på gratisannonser. Kun ett bilde, og teksten kan kun endres i en time etter at den er innlagt.

          Det koster kr 3,- å verifisere telefonen. That's it.

          OC

          Comment


          • Ja, DET ER GRATIS Å LEGGE INN ANNONSER. Det har det vært hele tiden... Det er bare å klikke på "Gratisannonse" når en legger inn.
            Takk det var avklarende.
            For øvrig var min erfaring med TS udelt positiv og jeg handlet da en del der. Utvalget hos etterfølgeren derimot må nå sies og være heller bedrøvelig så langt.

            Comment


            • Veldig mye i denne tråden er rett og slett ikke sant.

              - Annonser er fortsatt gratis, og har vært det hele tiden
              - Det koster ingenting å merke noe som solgt
              - Det koster ingenting å endre pris

              Prisene på annonsering på RCMarked er faktisk satt ned, før kostet en standardannonse kr 30,- og en preimumannonse kr 50,-, nå koster de 29,- og 49,-.

              Det er ikke gjort noen endring av betydning overhodet, og derfor må vi si at vi er SVÆRT overrasket over denne tråden og kritikken her. Den er rett og slett ikke basert på fakta.

              Vi hadde i starten begrensninger på verdien på varen som skulle selges, men etter saklige tilbakemeldinger via vårt kontaktskjema endret vi selvsagt dette. Heldigvis har vi fornuftige fornøyde brukere som tar ting opp med oss når vi har trådt feil. De blir lyttet til.

              OC

              Comment


              • Pån igjen.........popkornet er klart
                Lars Petter Nesse

                Votec 322 40% 3W170cs
                Extra 330 40% 3W212cs

                Comment


                • Jeg vil bare legge til at jeg synes nye rc marked er mye mer uoversiktlig enn før. Veldig rotete å sjekke dagens nye annonser..
                  T-REX 550E DFC Beastx, Compass 6HV Brain, Compass 7HV BeastX, T-Rex 500 DFC Pro Beastx, Goblin 500 BeastX, 130X(2), Nano CPX og DX9, Phoenix 4

                  Comment


                  • Originally posted by ThrottleStore.Com View Post
                    Ja, DET ER GRATIS Å LEGGE INN ANNONSER. Det har det vært hele tiden... Det er bare å klikke på "Gratisannonse" når en legger inn.
                    Jaggu, det funka det. Sånn går det når man er ikke leser. Var så oppslukt i alt hatet selv at jeg ikke ofret mange minuttene på dette og lukte ned når jeg så prislappen. Beklager, da er ny gratisannonse lagt ut, så får vi se om jeg får mer tilslag der.

                    Comment


                    • Hoi hoi hoi mon tro om noen begynner å bli stressa over at Modellsalg.no er kommet for å bli.
                      forøvrig er throttlestore.com konkurs å bør derfor ikke stå oppført som forhandler på MFN.
                      Last edited by syver; 07-02-14, 18:22.
                      Terje syvertsen
                      www.ModumModellSportklubb.com
                      3dhs edge mintor 38
                      C-arf edge dle 111 v3.
                      C-ARF extra 330l da 100.

                      Comment


                      • Originally posted by Bergen80 View Post
                        Jeg vil bare legge til at jeg synes nye rc marked er mye mer uoversiktlig enn før. Veldig rotete å sjekke dagens nye annonser..
                        Må si meg enig med Bergen80. Vanskelig å se hva som er nytt. Den gamle layouten var bedre på det.
                        Kjell Ove
                        ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                        Align Trex 550 Beastx DFC, Spektrum DX8, Phoenix 4

                        Comment


                        • Originally posted by kjellovel View Post
                          Må si meg enig med Bergen80. Vanskelig å se hva som er nytt. Den gamle layouten var bedre på det.
                          Dette er kritikk vi har fått og gjort noe med

                          Bokmerk siden 404 - File or directory not found.

                          Problem solved

                          OC

                          Comment


                          • Vel RCmarked var en yngleplass for enkelte svindlere, så jeg holder meg unna. Ble lurt et par ganger, og gidder ikke prøve igjen. Spesielt ille er når det er mulig å slette kommentarer, eller andre ting som tilsier at selger er en luring. Dersom det er tilfellet, så er jo hele siden med på svindel nesten, sånn jeg ser det. Så jeg håper det var bare rykter..

                            Comment


                            • Det skal RCMarked ha, la ut et fly som jeg har hatt til salgs hos modelsalg nå i en uke, og etter et døgn er det solgt.

                              Comment


                              • skal rc marked ha skryt for det.. eller er det fordi ms ikke er like kjent ennå,,
                                syntes det er like gøy å se på som det er å fly
                                carl goldberg ultimate
                                DJI S900
                                piper pawnie el kjærre


                                Futaba 14SG
                                diverse epp tjafs
                                Per-Egil Furuseth

                                Comment

                                Working...
                                X