Unconfigured Ad
Collapse
Flitetest.com og FT fly serien
Collapse
X
-
Må du kjøpe 7stk for å få den prisen? Synes det er bedre å lage de selv her hjemme også mye billigere da.og mye morsommere.
Comment
-
Er det så mye billigere? kjøper du tre plater hvit depron (nok til tre fly) vil det koste deg 240 kr.
Jeg nevte syv fly fordi noen andre nevte også hadde nevt det men du kunne ha fått tre fly for den samme prisen pr/fly.
En mulighet for å spare penger er å spørre andre om de vil splitte frakten og da kan du også velge hvor hver pakke blir sendt til.aaarg! 15m/s vind nå igjen!Comment
-
Flitetest.com og FT fly serien
Er det så mye billigere? kjøper du tre plater hvit depron (nok til tre fly) vil det koste deg 240 kr.
Jeg nevte syv fly fordi noen andre nevte også hadde nevt det men du kunne ha fått tre fly for den samme prisen pr/fly.
En mulighet for å spare penger er å spørre andre om de vil splitte frakten og da kan du også velge hvor hver pakke blir sendt til.Comment
-
gjør det! jeg flyr det nå for tiden og jeg elsker flyet.
- - - Updated - - -
frakt er inkludert og du sparer 80% tid med å bygge et speed build kitLast edited by florigami; 04-01-15, 21:10.aaarg! 15m/s vind nå igjen!Comment
-
FT har mange fine modeller. Og en genial byggemåte.har selv laget spitfire og bloody wonder. Flyr knall fint.
Noen som har laget MF-35 Lightning??Comment
-
Har selv brukt en mini limpistol fra panduro. Jeg har en kraftig en fra wurth men den varmer limet alt for varmt så platene smelter for mye. Viktig å kjøpe en limpistol med lav smeltetemperatur.
Ulempen med den lille er at den ikke klarer å lime lange limeskøter, men det er det jo nesten ikke på disse modellene. Bare hvis du går opp i skala. [emoji3]Comment
-
Var spitfireren vanskelig å bygge? brukte du depron, grå eller hvit?Last edited by florigami; 05-01-15, 21:15.aaarg! 15m/s vind nå igjen!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment