Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en glassfiber- eller carbon cowling til min GP Ultimate?? Er ikke så fornøyd med plast-cowlingen som fulgte med....
Unconfigured Ad
Collapse
Cowling til Ultimate?
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Joda, de har. Men den kommer på nesten 500.- med frakt. Må vel vere noen i Norge som kan levere en cowling billigere?? Kan ikke betale en tredjedel av det flyet koster for en cowling....Align T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
De ABS cowlingene som følger med suger lut... Skift den ut først som sist!
MEN...
Jeg har ikke funnet noen i Norge som selger disse, og om det var, så kommer det nok på GODT over 500kr kun for cowling!
Jeg vet det er en kar i Sverige som lager glassfibercowligner. Kjøpte en gjennom Per Strømmen for en god del år siden. Nydelig arbeide, og kun 400-450kr
Tror nok ikke det er det dummeste å bestille fra CarbonCopy. Meget god service og høy standard på produktene. Mange i USA som selger dem også. CG Ultimate-cowlingen ligger på ca.300-350kr i USA. +frakt og bamsemoms...Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
Originally posted by ThinnthinnJeg vet det er en kar i Sverige som lager glassfibercowligner. Kjøpte en gjennom Per Strømmen for en god del år siden. Nydelig arbeide, og kun 400-450krAlign T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
Jeg har desverre ingen kontaktinfo om karen, og vet ikke i hvilke skala han produserer glassfiberdeler for videresalg...
Du kan evnt. høre med Per G. Han lusker litt rundt på forumet her han ogAudun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment