Unconfigured Ad

Collapse

Cowling til Ultimate?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Extra 300s
    • Mar 2004
    • 274

Cowling til Ultimate?

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en glassfiber- eller carbon cowling til min GP Ultimate?? Er ikke så fornøyd med plast-cowlingen som fulgte med....
    Align T-Rex 450
    Fizza elektrofly
    JR 9xII
  • ofremmi
    • Sep 2002
    • 490

Hei
    Kanskje :http://carboncopyuk.com/
    Ola
    www.ofremmi.info

Comment

• Extra 300s
      • Mar 2004
      • 274

Joda, de har. Men den kommer på nesten 500.- med frakt. Må vel vere noen i Norge som kan levere en cowling billigere?? Kan ikke betale en tredjedel av det flyet koster for en cowling....
      Align T-Rex 450
      Fizza elektrofly
      JR 9xII

Comment

• Thinnthinn
        • Sep 2002
        • 1172

De ABS cowlingene som følger med suger lut... Skift den ut først som sist!
        MEN...
        Jeg har ikke funnet noen i Norge som selger disse, og om det var, så kommer det nok på GODT over 500kr kun for cowling!
        Jeg vet det er en kar i Sverige som lager glassfibercowligner. Kjøpte en gjennom Per Strømmen for en god del år siden. Nydelig arbeide, og kun 400-450kr

Tror nok ikke det er det dummeste å bestille fra CarbonCopy. Meget god service og høy standard på produktene. Mange i USA som selger dem også. CG Ultimate-cowlingen ligger på ca.300-350kr i USA. +frakt og bamsemoms...
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• Extra 300s
          • Mar 2004
          • 274

Originally posted by Thinnthinn
          Jeg vet det er en kar i Sverige som lager glassfibercowligner. Kjøpte en gjennom Per Strømmen for en god del år siden. Nydelig arbeide, og kun 400-450kr
          Har du mulighet til å undersøke om jeg kan få tak i en cowling fra karen i Sverige??
          Align T-Rex 450
          Fizza elektrofly
          JR 9xII

Comment

• Thinnthinn
            • Sep 2002
            • 1172

Jeg har desverre ingen kontaktinfo om karen, og vet ikke i hvilke skala han produserer glassfiberdeler for videresalg...
            Du kan evnt. høre med Per G. Han lusker litt rundt på forumet her han og
            Audun Thinn
            Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

Working...