Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som vil bli med å blåse liv i klubben i Ålesund igjen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei igjen!
    Hvordan går det med planene?
    Har dere snakket med grunneier nå?
    jeg er klar med spade og spett :P
    Tor Helseth
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

    Comment


    • #17
      Appropo Gangstøvika, for den som drømmer om stripe der. Det vil aldri skje, dette grunna naboene. En annen ting er at en stripe der er ganske lite gjennomtenkt med tanke på dagens ferdsel i området.

      Sula ser bra ut syns jeg (selv om det er minst like langt dit som til Vigra). Husk i 2012 blir tunellene gratis. Har uansett merket meg at byfolk ikke liker å kjøre mere enn 2 mil tur retur i noen rettning. Vi på landet er vant til å kjøre 10mil tur retur bare for en tur til "byen".
      Uansett, Dess flere gode baner vi kan få til, og dess bedre geografisk spredning vi kan få til, dess bedre for hobbyen. Får dere til bane på Sula, skal jeg personlig komme på besøk så ofte jeg kan (selv om det blir minst 12 mil tur retur for meg). Spesielt om dere klarer å få fasilitetene til å henge sammen med sjøfly bane. Dere burde ha mulighetene til å få til noe bra der inne.
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #18
        Fint og se at det er ting som skjer i nabobygda. Vi i Molde Omegn Modellflyklubb har et fint anlegg som vi gjerne tar imot besøk på, fint hvis vi kunne ha en plass og aveksle på også! Hadde vært morro med noen ministevner enten her eller der!
        Tor Henrik Hernes

        Comment


        • #19
          Hei Minibønna!
          Nå ser vi et tydelig tegn på at modellfly er mere morro og sunnere enn fotball.
          Tenk å bli invitert til flyging på Molde da.
          Det var andre takter enn da ÅFK skulle møte MFK i sommer.
          Takker for invitasjonen!
          Hvor flyr dere da?
          Jeg dumpet over en side på nettet som fortalte at det blir drevet med modellflyving på en stripe fra krigens dager på Gossen.
          Den så iallefall bra ut!!!
          Tor Helseth
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

          Comment


          • #20
            Har ikke flydd selv på Gossen (Aukra) men jeg har vært der fra tid til annen. Sist var jeg oppe å så på stripa, la meg si det slik, om en får motorstopp der og har noen meters høyde, så er man jaggu god om man må lande ute i røffen.
            Gert Hildrestrand.
            Limets Venner.
            Valdres Flyklubb Modell

            Famous last words? Hey watch this!

            Comment


            • #21
              MMM......
              Da blir det en tur dit!
              Tor Helseth
              Ålesund og Omegn Modellflyklubb

              Comment


              • #22
                Ja det er også et veldig godt alternativ, men det er ikke stripa til klubben i Molde, den har vi ute i Malmefjorden. Kan prøve og huske cam neste gang jeg er der ute, den stripa har virkelig blitt bra det siste året. Driver for tiden og ruster opp brakka så vi har litt arbeid og gjøre men selve stripa er meget bra.
                Ta gjerne turen hvis dere er int, PM på forhånd så utveksler vi tlfnr.
                Tor Henrik Hernes

                Comment


                • #23
                  Til de som abonerer på denne tråden...
                  Se her:
                  skal vi prøve på et møte i ålesund modellflyklubb? - (MFN) ModellflyNytt.no
                  Tor Helseth
                  Ålesund og Omegn Modellflyklubb

                  Comment

                  Working...
                  X