Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg skal ha meg et pattern fly i 40-50 størrelse. Jeg liker å bygge, så det må være et byggesett. Har tenkt på Tracer 40 fra Great Planes som et bra alternativ.
Er det noen som har erfaring med denne eller har andre forslag til bra modeller?
Et annet alternativt som er skikkelig rått er Seduction Freestyle fra Pilot. En kompis av meg bygger dette nå, og er meget fornøyd med settet. Det er en blanding mellom pattern og 3D, og med helt moderne "linjer".
Har en Tracer selv, flyr ikke plagsomt bra. Tror egentlig hovedproblemet ligger i at det er noe skjevt et eller annet sted, så det er godt mulig den flyr greit hvis du bare får bygd den rett.
Seduction Freestyle er et pent fly, byggesettet er visstnok også bra, men med tanke på flyegenskapene må jeg la tvilen komme til gode her. Har ikke noe personlig erfaring med flyet, men på et par forskjellige utenlandske diskusjonsforum var det en del som kjøpte og bygde flyet, og var overlykkelige helt fram til prøveturen, som ble en middelmådig opplevelse.
Seduction synes jeg er litt i dyreste laget.
Ola Fremmings Spigas 3 ser ganske grei ut. Noen som har prøvd den?
Jeg trenger i tilfelle noen som kan skjære ut isoporkjernene i vingen til meg (har ikke skjæreutstyr).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment