Noen som vet hvor det er muligheter for å få tak i en vinge til en Giles G-202. Ca 135mm i vingespenn...
Unconfigured Ad
Collapse
Vinge til Giles G-202
Collapse
X
-
Hallo Simen!
Jeg har ikke en "sånn" vinge, men kanskje det hjelper om du sier at det er en Graupner 45-size Giles 202...
-Og kanskje det hjelper med en link?
Vi kan sikkert ta en titt på vingen en dag, da jeg er nesten sikker på at vi klarer å fikse den du har hvis det ikke er noen som har en liggende..Audun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
Den går nok an å fikse, men jeg hadde jo tenkt til å fly i år da :P Skal ikke kaste den, men hadde det gått ann å få til en ekstra vinge som jeg kan bruke imens, hadde det vært greit.
Sendte mail til Dino, som jeg kjøpte den fra, og spurte om han kunne få tak i den, men isteden ga han meg tilbud på ca 1000,- NOK (inkl. frakt til Norge) for et helt nytt fly. Lurer litt på om det kanskjeblir en mulighet.
Hvis du hadde giddet hadde det bare vært supert om du kunne ta en titt på den.
Kan jo forsåvidt legge ut bilde av den ødelagte vingen og da...:
Bitene jeg fant som lå i vingen er for det meste så små at det ikke er brukbart...
Har limt en del på kroppen og den skal jeg få til(, hvis den trenger mer støtte nå... Vet ikke helt hvor mye som trengs, og vil joi kke bruke alt for mye pga vekt, og slikt)Simen
Why drink and drive, when you can fly so high?!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment