Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite aktivitet på forumet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Så lenge vi ender opp på en stripe med hyggelig juging, flyging og litt grilling så må det være det viktigste. Posting eller ikke posting Lekene kommer frem i lyset uansett

    Comment


    • #62
      Originally posted by Jamie View Post
      Så lenge vi ender opp på en stripe med hyggelig juging, flyging og litt grilling så må det være det viktigste. Posting eller ikke posting Lekene kommer frem i lyset uansett
      Kan ikke annet enn å være enig med deg der

      Comment


      • #63
        Kan man ikke poste både her og på FB da, det er vel ikke store arbeidet å gjøre begge deler? På FB får man den umiddelbare responsen, mens her på MFN blir det ryddig og tilgjengelig "for alltid". Husk at når man googler en spesifikk modell, så er det treff på forum som dukker opp, ikke FB. Jeg har hatt god nytte av tråder som har vært ti år gamle, eller eldre, slike vil man aldri finne på FB, hverken idag eller i fremtiden. Og antall visnigner er jo som nevnt også en indikasjon på interesse, selvom den ikke sier noe om hvor interessant hver leser synes tråden er. All ære til dere som lager slike tråder, jeg prøvde selv en gang, men ga opp med en gang jeg skjønte hvor mye arbeid det var, jeg ville jo først og fremst bygge, ikke ta masse bilder hele tiden. Allikevel rynker jeg litt på nesen når folk sier de har inntrykk av at ingen bryr seg, og derfor heller poster på FB. Husk at for hver kommentar man faktisk får her på MFN, så er det sikkert 10-20 som ikke sier noe. Og jeg er ikke fan av å føle meg tvunget til å kommentere, bare fordi jeg faktisk er innom en tråd.

        Comment


        • #64
          Tapatalk og mobil gjør jo posting utrolig enkelt
          ____________________________
          Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

          Comment


          • #65
            Facebook er fin for å vise fram det siste man har laget eller komme med morsomme utbrudd, men som byggeblogg er det ikke noe særlig.

            Av og til ser jeg passiv-aggressivt byggesett-snobberi i byggetråder. Da mister jeg litt leseinteressen. Det er ikke slik at man bygger ARF fordi man ikke får til byggesett.

            Comment


            • #66
              Vel overstått sommer alle sammen. Aktiviteten har på denne side vært null siden våren, når båtsesongen begynte og det ble alt for mye stress på jobb for å få ferdig jobbingene før sommerferien. Har vært støttemedlem i Moss og Cirrus, uten en eneste flytime...

              Men jeg skal bidra til å få opp interessen her fremover.

              I forrige sesong hadde jeg to gode tråder i gang, og nå er det tid for å begynne igjen med Quickie i Depron, Bird of Time og Flair Legionare.

              Oppfordrer alle til å lage seg en tråd for prosjektene sine, det hjelper på motivasjonen å systematisere fremgangen i en tråd,
              og gjøre seg flid med gode bilder.

              Når det gjelder tilbakemelding, så var det mer enn nok å se at antallet views steg jevnt og trutt, se under

              For å få mange views på sin tråd, så er det sentralt å ha jevnlige oppdateringer,
              slik at man blir sett på listen over nye meldinger og fanger interessen.

              Hva prosjektet handler om er ikke så viktig, man deler dagliglivet, ikke konklusjonen.
              Turen tar slutt når man kommer til land, ikke sant?


              Click image for larger version

Name:	tråder.JPG
Views:	1
Size:	67.3 KB
ID:	615350
              MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
              MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

              Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
              Bi-Fly 25: turl.no/13pd
              Quickie: turl.no/13pe
              Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

              Comment


              • #67
                kikket litt på det med visninger nå og fikk en liten oppvekker. har ikke tenkt på dette før men ser invader tråden min har ca 4000 visninger og tråden min om polikarpoven har over 45000 visninger Da er det tydligvis noen som er intressert og leser, så jeg kommer nok til å fortsette å poste her. Følger jo selv med på mange tråder og vet hvor morro og lærerikt det er å se hvordan andre løser diverse ting.
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment


                • #68
                  "Passiv-aggressivt byggesett-snobberi i byggetråder" altså ??
                  Balsa

                  Comment


                  • #69
                    Ikke så ofte, men av og til kommer det stikk til de andre som bare "setter sammen" ARF. Noen ganger kommer det lignende kommentarer mot elektromotor. Mulig jeg har det fra Facebook.

                    Comment


                    • #70
                      Jeg pleier Å stikke Alf litt, men det er bare på ert. Han kan garantert bygge kit, men har verken plass eller tid tenker jeg
                      Balsa

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Wulf View Post
                        Jeg pleier Å stikke Alf litt, men det er bare på ert. Han kan garantert bygge kit, men har verken plass eller tid tenker jeg
                        Har et fint Dora kvartskala fliskit på hylla men avventer til kompositt skallet fra Rumen er klart....... Passer egentlig bra siden byggebenken er ganske full et år eller to til
                        ____________________________
                        Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

                        Comment


                        • #72
                          Hadde det nå av og til lit gøy med og snakke litt nedsettende om elektro fly. Men har sluttet med det da noen ble fryktelig fornærmet.
                          Så de trådene lar jeg nå heller gå sin gang uten mine kommentarer.

                          Comment


                          • #73
                            Det blir gammelt å lese symaskinkommentarene igjen og igjen. Som om motorsager høres bedre ut.

                            Comment

                            Working...
                            X