Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
heisann, har nett lært meg å fly litt :P, looper litt osv, men sitter og lurer på hvordam det er å fly med balanse ror? er det som å bli fødd på nytt? eller må en lære seg det på en tungvint måte eller?
Velger du en rolig modell er det bare litt raskere respons du vil merke (hvis du holder deg til sedate utslag) og det er ganske problemfritt. Problemene er når du skal lære deg å bruke sideroret i tillegg...
Jeg synes det er mye lettere å fly med balanse ror en sideror. og hvis det er en trainer type med v-form på vingen så vil den ha en del selv opprettende egenskaper. slik at når du legger flyet litt over på siden også kanskje bruker litt høyderor for å holde modellen oppe og dra den gjennom svingen. slipper du stikkene så flater den ut selv. i motsetning til ultimaten min for eks. der kan jeg legge flyet en del over på siden og slippe stikkene så bare flyr det rett fram sånn. Du får enkelt og greit en mere naturlig sving med balanse ror. og som Joo sier så med moderate utslag så er det ikke noe problem å lære seg. jaeg startet å fly med balanseror og driver nå å prøver å lære meg å bruke sideroret noe som jeg synes er mye vanskeligere. Har du mulighet til simulator så prøv der. så får du sett hvordan det fungerer.
lykke til
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment