no ser jeg at det er noe jævlig gale! fikk dama til å hjelpe meg i stad med å holde senderen og svinge med balanserorne slik at jeg kunne komme lettere til..... ho stod 2m unna da modellen gikk kuk! jeg tror det enten er krystall eller så er det antenna mi som ligger gale, noen som har forslag på hvordan dere fester antennene deres?
Unconfigured Ad
Collapse
første turen med wild beast!
Collapse
X
-
mhm. det var synd assåno er jeg blakk etter at jeg kjøpte meg wild beastem med forskjelligt, børsteløs motor osv!
fuck!!!!!!!!
kan noen hjelpe meg med å finne dei minste og billigste servoene, 2-3 sett med krystaller (ikke like) en god motaker...
da er jeg takknemmlig!Comment
-
synd å høre. når det gjelder servoer hadde jeg kjøpt Waypoint fra griffin. W-084 koster 120Kr og noe billigere som er vært å samle på tror jeg ikke du finner. når det gjelder mottaker så ville jeg prøvd med bare ett annet krystall først. for det er ikke så ofte mottakerene ryker, men krystallet bør sjekkes etter hvert krasj.
Hvis du har lite penger (noe jeg er godt kjent med) så prøv først bare å bytte krystall for det må du vel ha likevel. det kan hende du blir fornøyd nok med de servoene du har også når de får riktige signaler fra mottakeren
dra antennen ut av flykroppen så nerme mottakeren som mulig, og fest den med en tapebit eller lignende på toppen av halefinnen. slik at den henger etter flyet når du flyr.Comment
-
kapia: hehe, blir det så bra da? 1m med antenna bak flyet?
Har alltid brukt det jeg og ikke hatt noe problem med det. Alle andre i klubben gjør det på den måten også men på større fly så blir jo ikke enden så lang. men den vil jo bare henge rett etter flyet i lufta. du får bare problemer med rekkevidden hvis du ruller sammen antenna i hvertfall. den må være helt utstrekt og ikke krysse seg selv. du kan jo surre den bakover langs fly kroppen men husk å ikke la den overlappe. det som skjer hvis du lar antenna krysse seg på midten for eks så får du bare rekke vudde som om du hadde halparten så lang antenne. Så hvis du har antenne surret sammen i en kveil for at den ikke skal bli så lang så skjønner jeg problemet ditt kanskje det ikke er noe med krystallet
Og antenne lengden er avstemt til frekvensområdet det er derfor det er så viktig å ikke kutte av den noe. det heter vel + - 10cm som en regel.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment