Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei, har noen erfaring med dette flyet fra NM? Har tenkt å bygge en lett og sterk (og lettbygd) trainer for bruk med OS 40 FP/Magnum XL 61RFS hvilken motor er alt ettersom, da jeg tenker å skole Fruen på noe som flyr sakte og stabilt men med mulighet til raske redninger
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
40 går sikkert det....
Bygger en 40 stick nå...jeg kommer til og gå for rundt 50.
Hvilken har jeg ikke bestemt meg for enda...får se hva som dukker opp.
Jeg får prøve og se hvordan det blir, og heller sette inn en større hvis det blir for lite. Har en 46 og 61 motor liggende!
Flyvningen blir nok ganske rolig i starten, er ganske lysegrønn fremdeles - men etter å ha brukt simulator hele vinteren er jeg gira på litt action også!
Jeg prøvde meg en tur forrige helg med 46 motor i sticken, men vi fikk ikke motoren til å gå skikkelig på høye turtall så vi prøver igjen nå til helgen dersom været blir bra.
Mulig jeg setter inn 40 motoren for å prøve den da, men det er jo litt greit med 'det lille ekstra' som 46 motoren gir da..
Lykke til Styrten, ble en MVVS 49 med pipe for Sticken min....bør holde i lange baner. Med mine flykunnskaper så kommer det vel til og ligne mer på en nyttårs rakett uten styrepinne.
Men går trått med byggingen for tiden... så blir ikke test tur riktig enda
Jeg var og fløy sticken i dag, og fant ut at det ikke var en stick. Flyet heter Funtigre Extra og var ifølge en kar som var på plassen ikke stick i det hele tatt. Men men, den gikk som et olja lyn og oppførte seg veldig likt CAP 232'en som jeg har øvelsesflydd med på simulator i vinter. Jeg fikk også gjordt alle manøvre som jeg hadde prøvd på simulator og den trakk veldig godt rett oppover.
Det aller beste var at jeg ikke vraka den
Jeg skal ut igjen i dag, så vi får se hvordan det går!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment