heisann, er på jakt etter en fun modell til min motor, tenkt jeg også skulle få prøvd meg på glow en eller anna gang :P, må være slik at det er meget sprekt med den motoren :P på forhånd takk til alle som svarer (om noen gidder å svare da :P)
Unconfigured Ad
Collapse
fun fly til 25 motor?
Collapse
X
-
hva med denne den vil sikker bli sprek med 25 motor er jo anbefalt 10-20
-
Hei du, du kan jo lese om det flyet jeg har bilde av i denne tråden:
http://www.modellflynytt.no/viewtopic.php?t=3820
Har senere funnet ut at den heter Pinocio og jeg har sett ett liggende i hyllene til Hobbyteknikk i Drøbak.
Jeg flyr min med en SC15, men kan tenke meg at den drar vertikalt til du ikke gidder mer med en 25 motorAlign T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
Comment
-
Standard servoer blir alt for store, ivertfall i dette flyet, jeg har brukt Hitec HS-55 på alt i flyet. Det funker helt fint for meg, men jeg har brukt en HS-55 på hvert balanseror i stedet for en større servo midt i vingen.
Når det gjelder mottaker trenger du egentlig ikke å tenke så mye på vekt, med en .25 motor blir dette flyet en rakett uansett.Align T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
Det går fint, du bruker bare en Y-ledning til de to servoene i vingen
Dette er et veldig artig fly og det har en fantastisk roll-rate på fulle utslag, rett og slett et moro-flyAlign T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
Tror ikke det skal bli noe problemer, jeg måtte flytte batteriet mitt så langt fram jeg fikk det med .15 motoren, det er bare til å legge CG på den tykkeste delen av vingeprofilen få flyr den fint.Align T-Rex 450
Fizza elektrofly
JR 9xIIComment
-
Originally posted by kapiaok , skal se hva jeg gjør, virker artigt å ha et glow fun fly også :P
men hvordan blir det å finne cg med slik motor da? vil den ikke bli litt for framtung?. når flyet er beregnet for 15 motor bør det ikke være noe problem med 25. husk at flyet skal ballanseres med tom tank slik at det ikke blir baktungt når du skal lande
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment