Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hallo er det noen som vet om det er andre en leikvild som selger dogfighter fly i norge. har kikket rundt på nettbutikker men ikke funnet noe. evt noen som har tegning til en enkel modell, utseendet har ikke noe å si bare den flyr. Vi er 4 i klubben som skal prøve litt dogfight har vi tenkt
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Norwegian har en serie fra The World Models.
Koster noen kr men er yppelige fly ikke bare for dogfight men også generell flyving. Retnings stabile og utrolig snille til og være så små.
Kanskje litt for fine for og benytte som dogfightere iallefall synes jeg det
Finnes i følgende utførelser: Yak Zero Spitfire og Thunderbolt, er stort sett trekking og noen merker som er forskjellige ellers er de like.
Tok faktisk jomfruturen på en i dag for en klubbkamerat....var Thunderbolt utgaven utstyrt med en SC25. Utrolig artig lite fly... jeg har lyst på ett.
En i klubben har Spitfire utgaven motorisert med en OS50SX o jøss og jøss
En annen har Yak utgaven med en gammel Webra19 den flyr bra med den også.
hallo er det noen som vet om det er andre en leikvild som selger dogfighter fly i norge. har kikket rundt på nettbutikker men ikke funnet noe. evt noen som har tegning til en enkel modell, utseendet har ikke noe å si bare den flyr. Vi er 4 i klubben som skal prøve litt dogfight har vi tenkt
"Ritningar och byggsatser - i cellplast eller balsa samt ARF. Här finns modeller för nästan alla böjelser.
Har du en ritning eller modell som borde vara med? Ring eller skicka ett mail till webmaster.
Martin Elmberg har fem gratisritningar med byggbeskrivningar; Spitfire, P-40, ME109, J22, P39 som kan hittas här!"
Eller direkte: http://aces.flugmodellbau.de/international/fighters.htm
takker. Har sett på de sidene der. og kommer sikkert til å bygge en eller flere selv ettehvert. Har nå bestilt en world models fra norvegian. 800kr for en ARF må man vel kunne leve med . den er vel litt større en de vanlige også og da kanskje litt lettere å fly. VS ca 120cm og beregnet for .20-.25 motor. har som sagt en sc25 som jeg setter inn.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
Ellers har PROINOR glimrende, norskproduserte skalabyggesett av dogfightere for 15-motorer. Modellene koster kr. 645,- og er:
-Messerschmitt Bf 109G
-Messerschmitt Bf 109T
-Kawasaki Ki 61
Flere kommer. I tillegg har de skalamodellene Blackburn Skua og
Fokker D VII, samt traineren Tøfflus - alle i samme størrelse.
Sjekk http://www.proinor.no/
Ellers har PROINOR glimrende, norskproduserte skalabyggesett av dogfightere for 15-motorer. Modellene koster kr. 645,- og er:
-Messerschmitt Bf 109G
-Messerschmitt Bf 109T
-Kawasaki Ki 61
Flere kommer. I tillegg har de skalamodellene Blackburn Skua og
Fokker D VII, samt traineren Tøfflus - alle i samme størrelse.
Sjekk http://www.proinor.no/
dem hadde jeg glemt . men det er vel byggesett også må de trekkes osv etterpå. har kikket på den fokker vII modellen tidligere. men fant at jeg ikke har noen egnet motor for tiden. den minste jeg har er en .25 og den vil vel kanskje bli litt stor. elektro kan jo selvfølgelig være ett alternativ der også . hmmm.... nå ble jeg satt på nye ideer igjen
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment