heisann, no har jeg ødelagt 2 fly av type kome made! derfor trenger jeg tips til et nytt fly, helst med motor, har 3stk pico servoer, 19g motaker, 2 pakker li-ion 1800mah 7.4v må selvsagt være elektro, må være stabil og i tilleg leke seg med. håper noen av dere kommer med gode tips.
Unconfigured Ad
Collapse
most 2 fly på 2 dager, hjelp meg å velg et nytt!?
Collapse
X
-
hallo synd med flyene. corsairen til gws er veldig stabil å fly ihvertfall. samtidig som den fint kan loope og rolle. men det er selvfølgelig ikke noe acrofly. den ser faktisk veldig tøff ut i luften. En formosa med små utslag er også stabil å fly. -
ok, vil ikke ha noe for pent heller :P hehe, litt 3d fly daeller acro om det er snillere. no flyr jeg sllllllllllllow stick
den er den eneste modellen som har overlevd :P hihi, nei et stabilt og grett fly og kansje et litt fun fly? om dere har noe tips, skal se mer på crosairen når jeg kommer hjem.
takker for svar så langtComment
-
Comment
-
Nei, men dem kan oppleves sånn med FULLE 3D-utslag. Noen slapsete saker, men dem er ferdig malte og er greie nok til å herje med. Skal ut i kveld og ta jomfrutur med en ny en.
Kasta senderen til en eller annen (widowmaker?) en gang og kasta opp sakene med fulle utslag. Mener å huske det ble xtremt hektisk...Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Comment
-
den har jeg litt lyst på, kan hende jeg bestiller 2 modeller i samme slengen, kansje en Shock-Flyer Pitts S-1. men hjelp meg med utstyret, for en gangs skyld vil jeg gjøre dette riktigt! alle mine modeller har vært på 300g grensa, WB var godt over det. til no har jeg hatt fryktlig dårlige opplevelserog det irriterer meg noe så sykt. og om noen kjenner noen som trenger en hitec laser4 eller noen som selger computer radio så gi beskjed.
(håper jeg ikke bryter med forumets regler her.)
mvh
kapiaComment
-
Det er greit med en AXI 2204/54 i en Shocker (evt CD-rom). Og små batterier... 350-450 LiPo er passe. 3S for utendørs leking med 8x3,8 prop og 2S innendørs med f.eks 9x4,5 propell. Expo er et must (nesten) og ellers er det bare tull... Ikke noe ordentlig flyging med artig likevel.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
ok, det med utstyret er grett, enkelt og grett jeg har brukt feil utstyr, 80g batteri er til å bli flau av, dvs, med et lite battrei hadde jeg komt ned i 230g ca på begge su31 mine, vingene blei 50mm lengre og 10mm breiere
290g på 650mm vingespenn er vell litt mye? det var veldig oftopic men bare lurer.
bør jeg kjøpe ny motaker? har en hitec hg4 eller noe sånnt. 19g.
jeg er vell enig med deg joo, det blir ikke noe flyging med en helt vanlig sender. angrer så s****ns på at jeg "bare skulle fly rolig til å begynne med, varte i 2 uker det"
noe tips til en god sender?Comment
-
290 gram på 65cm vinge... Vel, når Vertigoene veide rundt 260 gram på 2x70 cm vinge blir det forskjell jaShockflyere veier ned mot 190 gram for ekstremistene, og den er vel 80cm?
Jeg har et par 4-grams mottakere til depron-fillene mine...
Og sender tør jeg ikke anbefale ...Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
når det gjelder valg av radio er dette ett sårt tema. har selv bare en 4kanaler uten dualrate eller expo så jeg kan ikke anbefale noen radio. men har selv tenkt å kjøpe ny og har da sett litt på sanwa sin VG6000 se her http://www.nortrading.no/default.asp?page=132 ett annet alternativ som ikke er så dyrt er jo hitec sine eclipse eller optic. hvis du ikke tenker å begynne med heli så har jo futaba også en rimelig en http://www.modellers.com/waModellers...tId=1220&blId=
mener å ha sett at en annen norsk nettbutikk har den 200-300kr rimeligere. men husker ikke hvilken i farten.
ps hadde ikke du en fuel motor du drev å skulle starte her for en stund siden. vil bare få si at ett litt større fly er mye stabilere og lære seg å fly på så kan man heller ta fram de små vimse tingene når man har fått litt stikketrening. det er i hvertfall min erfaring.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment