Announcement

Collapse
No announcement yet.

Razzle 3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razzle 3D

    Noen som har prøvd Razzle 3d ?Vanskelig å fly?, eller har den lav landingshastighet?Kan vel flys pent med mindre rorutslag .Lurer på denne eller cessna 177.Fornuften sier cessna, men har veeeeldig lyst på razzle.SC 61 motor på razzle holder det? mvh Trainer.

  • #2
    Hei

    Ja RAZZLE er et glimrende fly, sett det opp med små utslag og du har en trainer. Landingshastigheten er nesten "gangfart", og bruker du i tillegg flaps (med små utslag) blir det enda bedre.
    RAZZLE er et skikkelig 3D fly når du har store ror utslag, cessna 177 ligner mer på en trainer i fly egenskapene en RAZZLE.
    har fløyet RAZZLE med sc 61 og det er greit (litt liten men ok.), har også sett den med asp 75 og det er mye bedre.
    Jeg har selv montert sc 91 firtakt med 15x8 propell på mitt, men den har ikke hatt jomfruturen enda, men det blir bra vil jeg tro.

    Morten
    - Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
    - Skymaster Hawk m/ATJ220SV
    - Krill Avanti S m/ATJ220SV
    - Eurofighter m/Behotec 180 Gold


    Comment


    • #3
      Hei, dei Cessna 177 modellane eg har vore borti (Avio modelli etc) har vore rimelig raske og hatt høg landings hastighet. Trur eg ville ha gått for Razzle 3D en.
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment

      Working...
      X