Unconfigured Ad

Collapse

Lego technics?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yul_brünner
    • Sep 2004
    • 249

Lego technics?

Er det noen som har prøvd å bruke deler fra lego technic til å bygge kropp og vinger, som trekkes når ferdig..

Er dette et mulig produkt å bygge av?? hvordan er vekten på dette.. Ettersom guttungen blir 2 i midten av nov, ble jeg fasinert av hva du faktisk kan bygge med dette produktet..

Personlig hadde jeg kun Mecano som liten og det egner seg kanskje ikke så godt til "lette" modeller..

Noen tanker rundt dette hadde vært flott.
    Joachim
  • MortenM
    • May 2005
    • 389

Oj... Det tror jeg hadde blitt for tungt og svakt. Lego er flott, men det gir for mye etter for å kunne brukes i fly. Hvis det skulle stives godt nok av ville det blitt veldig tungt. Men sammen med endel karbon forsterkning hadde det helt sikkert vært mulig å fått til å fly. Men flyegenskapene ville jeg ikke gått god for
    Morten Myklebust.
    Yrke Fisker.

Sky Raider MachI K.I.A.
    PT-20 K.I.A.
    Pibros Mk I, II & III K.I.A.
    Corsair 60 Lever trygt uten motor.

Comment

• Tom Erik
      • Feb 2004
      • 1601

Lego er ett dyrt og alt for tungt byggemateriale!
      Selv lagde vi seil-biler i Lego når vi var små. Vi hadde flere "regattar" i gate med disse raske vinddrevne farkostene. Men, jeg tror Lego passer bedre på bakken enn i luften.
      Tom Erik Smedal
      www.artistic3D.net
      www.photopia.no

Comment

• Yul_brünner
        • Sep 2004
        • 249

regner med at det er Technic utgaven av lego.. vanlig lego er jo tungt og dumt.. men en 30 cm kranbil av tecnichs type veier ca300gr, og tenkte det ville være gunstige områder å spante opp en kropp eller noe.

kanskje det er prøvd og prøvd!!!

Last edited by Yul_brünner; 07-11-05, 18:27. Reason: type-o-
        Joachim

Comment

Working...