Unconfigured Ad

Collapse

Paintball bomber?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Paintball bomber?

Eller andre former for bomber, Finnes det til fly?

Hvor kjøper jeg det?
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.
  • bengtern
    • Oct 2005
    • 313

Husker jeg kjøpte ei bombe fra Norwegian en gang for mange år siden. Den besto av en utløsermekanisme for servo og en todelt bombe av plast som kunne fylles med talkum eller noe. I tillegg fulgte det med en liten plastbit som passet i utløseren for å kunne slippe annet gøy. Hadde mye moro med den, og fant fort ut at å treffe noe var bortimot umulig.
    Vanlige paintbalkuler får kanskje ikke nok fart på vei ned til å sprekke, men hva med å montere på et paintballgevær på flyet?
    -----------
    Bengt

Comment

• Vingemutteren
      • Jul 2002
      • 2421

Originally posted by bengtern
      Husker jeg kjøpte ei bombe fra Norwegian en gang for mange år siden. Den besto av en utløsermekanisme for servo og en todelt bombe av plast som kunne fylles med talkum eller noe. I tillegg fulgte det med en liten plastbit som passet i utløseren for å kunne slippe annet gøy. Hadde mye moro med den, og fant fort ut at å treffe noe var bortimot umulig.
      Vanlige paintbalkuler får kanskje ikke nok fart på vei ned til å sprekke, men hva med å montere på et paintballgevær på flyet?
      Da må flyet vere stort. Anbefales ikke.
      Lag bomberom og bruk små vannbalonger, blir garantert action (og så kan man være noe (host host), uansvarlig med slike bomber (jeg har ikke sagt noe ).
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• Motorboy
        • Nov 2003
        • 1566

Morsomt for piloter, men flymiljøet kan bli ødelagt av duster som bomber paintball over andres eiendom.

Comment

• Vingemutteren
          • Jul 2002
          • 2421

Bare for å sikre meg mot misforståelser, så tenkte jeg på vann i vannballongene. Vil være lett å se nedslaget i og rundt blinken på bakken.
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

Working...