Unconfigured Ad

Collapse

SIG-modeller i Norge

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anderl
    • May 2003
    • 2

SIG-modeller i Norge

Hei. Jeg har akkurat gjenopptatt hobbyen etter noen års fravær. Prøver å få tak i SIG-byggesett som jeg byggde noen av tidligere. Var svært fornøyd med kvaliteten på settene og flyegenskapene. Er det noen som vet om importører/ forhandlere av disse byggesettene
  • Stig.Olsen
    • Jan 2003
    • 22

Sig Modeller

Morn. Sitter i samme situasjon.. Har Mygget et par modeller for 7 -8 år siden, men finner ikke noen i Norge. Det blir bestilt fra USA i juni viss det ikke dukker opp noen.. Dessuten er det mye billigere derfra. Så viss noen har et byggesett ligende av en King Kobra fra SIG tar jeg imot med takk..

Stig M Olsen

www.lofotuka.no
    Trenger ikke si mer til seilflynorge !!!

Comment

• olle
      • May 2002
      • 708

Prøv her: http://no.rcmodeller.net/
      Disse skaffer/har skaffet noen SIG på bestilling tidligere.

Comment

• Jon Wold
        • Sep 2002
        • 949

Det er et sånt fly til salgs på RCmarked

Så på Sig's hjemmesider, der står hverken Norge, Sverige eller Danmark oppført med noen forhandler

Det til tross, så vet jeg da at jeg har sett SIG hos Söders i Stockholm:

MVH

Jon
        MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

• olle
          • May 2002
          • 708

SIG importeres til Norge av Hobbyco AS, som igjen representerer J.Perkins som har disse modellene i sitt sortement. Dermed vil det si at bortimot alle hobbybutikker som er kunde hos Hobbyco AS kan skaffe disse modellene.

Comment

• joo
            MFN Skribent
            • Nov 2002
            • 6935

Vet at dem skaffer SIG på modellbutikken i Asker, det er ikke så mye inne men det skaffes iallefall.
            Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...