Unconfigured Ad

Collapse

Bilder av Carosel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ulldott
    • Apr 2003
    • 95

Bilder av Carosel

Alltid gøy å se på detaljbilder av modeller så jeg linker opp til min Carosel.

Prøver å legge ut noen bilder av modellen i lufta senere.
    1
    JA- Helt klart
    100.00%
    1
    NEI - Klarer meg helt fint selv
    0.00%
    0
  • Vingemutteren
    • Jul 2002
    • 2421

Liker godt at folk legger inn linker slik som du har gjort, men! verså snill å legg dei ut med litt mindre oppløsning og gjerne med navn/beskrivelse bak bilde fila slik at ein veit kva bildet forestiler før ein bruker tid på å laste det ned, spesielt når det blir mange å velge mellom som her.
    Flyr det bra forresten?
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• ulldott
      • Apr 2003
      • 95

Ja jeg veit, lasta dem rett fra kamerea og opp til serveren.....jeg skal gjøre noe med det samt fixe noe tumbnails. Skal teste flyet i morgen så får vi se...

Comment

• Thomas Revå
        • Apr 2002
        • 150

Formatering av bilder er også en fordel, over 700KB per bilde er litt overkill til vanlig web-bruk

Comment

• pus
          • Jan 2002
          • 29

Har ikke alle bredbånd nå for tiden da.........?
          Bare kødder!
          Ta det med ro Ulldott. Bildene er fine de. Ikke tar de noen ekstra plass i forumet heller. Og det er valgfritt om en vil se et, flere eller ingen.

Comment

• klausre
            • Oct 2025

Som noen kanskje har lest et annet sted i forumet, vurderer jeg å komme med en galleri-løsning her på forumet. Vurderer fortsatt hvordan dette skal finaniseres etc. så jeg har ikke kjøpt noe ennå. Samtidig tar dette mye serverplass, noe som er dyrere. Jeg må velge en kjøpe-web-plass løsning, slik at jeg har et proffesjonelt forhold til de som leverer tjeneste.
            Jeg kommer også til å gjøre oppgraderinger for forumet, slik at vi kan laste opp vedlegg etc. med begrenset størrelse.

Comment

• ulldott
              • Apr 2003
              • 95

Har nå oppdatert litt med bilde index og mer normal size på bildene.

Comment

Working...