Unconfigured Ad

Collapse

kom igjen da!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jørgen123
    • Jul 2005
    • 706

kom igjen da!

hei.
    er det ingen som har noen "FAQ" eller "Tips, Triks eller Teknikker" dere kan poste? det er helt sikkert noen nybegynnere eller andre som lurer litt på hvordan man skal trekke et fly. eller bare noen har problemer med å få trekkingen fin, og drefor trenger tips, triks eller teknikker for å få det fint
    gjerne andre "FAQ" eller "Tips, Triks eller Teknikker" dere kan poste?
    Jørgen Wake Stensen
    Bodø MFK
    Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!
  • TapZ
    • Oct 2005
    • 711

Hadde vært glimrende. Jeg har planer om å snart gå til innkjøp av mitt første byggesett, og er veldig interessert i å få tips eller en "howto" om betrekning.
    Frank Thingelstad
    2050 Jessheim

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

yepp har prøvd å trekke ett par ganger men er ikke fornøyd med resultatet. så det hadde vært kjekt med en howto om trekking Må da være noen av veteranene her som har noen fine tips. helst med bilder også.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

Comment

• Hawky
        • Jul 2004
        • 38

Ja en artikkel om hvordan man skal trekke et fly hadde vært fint. Selv har jeg ikke peiling på hvordan dette gjøres, men ønsker å bygge en slik modell.

Comment

• jørgen123
          • Jul 2005
          • 706

ja det kan være slike ting som stopper en fra å kjøpe et balsa byggesett. det blir liksom sånn "får ikke til" "gidder ikke" "ser så vanskelig ut" "ARF ser myyye finere ut" osv osv...
          Jørgen Wake Stensen
          Bodø MFK

Comment

• esmel
            • Dec 2004
            • 2830

Hadde satt veldig stor pris på en eller flere artikler om byggeteknikk!
            For min del hadde det vært mye mer aktuelt å kjøpe sett om jeg hadde kunnet litt mer om det. Alt i fra lure tips og triks til "slik er det bare". Hadde jo vært digg å hatt ferdig en slik artikkelserie før neste høst...
            Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• jørgen123
              • Jul 2005
              • 706

kom på at på Monokote følger det med en liten instruksjon på engelsk som beskriver hvordan man skal gå fram for å trekke en vinge. står også noen små tips. det Jeg er ute etter er hvordan man skal gå frem for å få en fin wingtip, uten skrukker og sånnt. et tips hvis noen gidder/har tid til å lage en artikkel om trekking, ta med litt om washout.
              Jørgen Wake Stensen
              Bodø MFK

Comment

• joo
                MFN Skribent
                • Nov 2002
                • 6936

Har stått på tapetet til MfN lenge det der. Men virker som ingen har lyst til å skrive hverken om scratchbygge, byggesett eller betrekning

Betrekker litt selv for tiden, skal scratchbygge på vårparten og bygger på et par byggesett i forskjellig utførelse, men som vanlig mangler bilder til å fylle en artikkel... sløvskap.
                Og de 3-4 første månedene er fritidsboka fylt opp med to bygg som ikke innebærer betrekning men bare omfattende radioinstallering...
                Og planlagte stevner og turer begynner å legge beslag på en del helger for 2006, her må man planlegge og prioritere for å ha flyvemaskiner og utstyr på stell... Merkelig som tiden også flyr.
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

Working...