Announcement

Collapse
No announcement yet.

Twist GFK dreier til høyre?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Twist GFK dreier til høyre?

    endelig fikk jeg twisten i lufta(en spennende jomfrutur)
    hadde litt problemer å få den i trim(dreier mot høyre) er det noen som har erfaringer med dette?måtte ha endel balanseror til venstre for å få den til å
    gå beint.
    håper på noen gode tips
    Livet begyner ikke før du har pasert 200

    Thomas Tverelv

    -Twist gfk-
    -Raptor 50-
    -Lobster-
    -tt trainer-
    -Turmoil 3D-
    -Spark pylon race-
    -You can do 3D 46-

  • #2
    Jeg har også flydd Twist'en min en del siste par ukene. Nydelig "glassving". Kjapp! Hadde først litt problemer med at firewallen ga seg v/belastning men det kan ha vært tilfeldig på min kjerre. Uansett - inn med ny firewall og opp i lufta. Så hadde jeg alt for store utslag. Det ble justert ned og på med litt expo. Mye mindre kilen nå ja.

    Det høres ut som om flyet ditt ikke er balansert lateralt, dvs. sideveis. Om en ving tipper ned når den ligger på buken må du legge på litt vekt på den andre siden. Utover dette krever ikke twist'en noe spesial oppsett egentlig.

    Comment


    • #3
      når jeg veier den på bakken er venstre siden tyngst,men når den kommer i luften trekker den mot høyre
      Livet begyner ikke før du har pasert 200

      Thomas Tverelv

      -Twist gfk-
      -Raptor 50-
      -Lobster-
      -tt trainer-
      -Turmoil 3D-
      -Spark pylon race-
      -You can do 3D 46-

      Comment


      • #4
        høres nesten ut som du har skeivt trekk på motoren. men hvor mye er det. er det mer en du klarer å trimme bort med trimmen på radioen ? på dogfighteren min har jeg trimmet helt til ene siden men alikvel roller den skte mot venstre pga for stor motor hehe
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment

        Working...
        X