Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Er det noen som har en god oppskrift på røykolje til fly.
Vet at parafin/ diesel brukes,men jeg har lyst til å kunne ta med flyet inn igjen etter flyging uten at sjefen jager meg på dør med flyet pga.lukt.
stg
Har ikke fått testet det ånkelig ennå, da gutta på jobb ikke er så gira på en motor som skriker for fult i lunsjen (helt ubgripelig spør du meg)
Fordelen med det att det ikke er så grisete, men det må være varmt. Jo mere jo bedre. Er det bensin eller nitro?
Dette er en Byron Pitts med US 41 bensin, den er ny restaurert og ikke fløyet ennå,er spent på motorkraften på denne motoren.Er det en fordel og lage forvarming/coil eller tror du det blir varmt nok uten.Har røyk nipplen nært manifolden.Røykpumpen er fraT.M.E
Har ikke fått testet det ånkelig ennå, da gutta på jobb ikke er så gira på en motor som skriker for fult i lunsjen (helt ubgripelig spør du meg)
Fordelen med det att det ikke er så grisete, men det må være varmt. Jo mere jo bedre. Er det bensin eller nitro?
Kan ikke si jeg er enig med at kjølevæske ikke er grisete, men kansje det som angriper modellen din minst. Du må også regne med at det blir en "god" odør av flyet uansett hva du bruker som røykvæske.
Har testet litt forskjellig for røyk med glow(4t)motor, den beste røykoljen jeg kom fram til var lampe-olje evt. tennvæske som ble varmet skikkelig opp.
Det beste er vel en komersiell røykvæske som ikke skader flyet
Det som virkelig ryker er bremsevæske, MEN DET ANGRIPER DET MESTE AV LAKK/BETREKKNING OG ANBEFALES IKKE
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment