heisann, sitter og bygger meg en knuffel v2, har lagd noe lang servo horn pga kropps tykkelsen, jeg fikk disse kjekke utslaga, er det litt for mye eller? je ghar ikke noe fancy radio, bare en laser4, så å minske dei klarer jeg ikke.
Unconfigured Ad
Collapse
er dette litt mye balror utslag?
Collapse
X
-
så ut som det er nok ja. men har selv hatt laser4 mener å huske at det er to små skruer på den for å justere utslaget på ballanseror og høyderor. se på bildet her http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...&kategoriID=33 nede til vanstre rett under hitec merket. -
det er jo nice! det skal jeg prøve meg påhehe, er godt over 45 grader vertfall
men siden vi først er inn på ballanse ror, hva er det som gjør at en modell trekker til siden når jeg tar fullt utslag på stikka, tar liksom ikke en ren ben roll, men detter liksom, må bruke høyderor for å få det noe lunde pentComment
-
men siden vi først er inn på ballanse ror, hva er det som gjør at en modell trekker til siden når jeg tar fullt utslag på stikka, tar liksom ikke en ren ben roll, men detter liksom, må bruke høyderor for å få det noe lunde pentComment
-
Comment
-
minifuntanaen jeg hadde i høst rollet helt perfewkt uten å miste høyde. men den rollet ekstremt kjapt så den fikk vel ikke tid til å miste høyde tenker jegAlf Surdal
HovsheradComment
-
Hvor kjapt den roller kommer vel helt an på hvor mye du rører på stikka det. Jeg flyr formosa nå, og under "vanlig" flyging er det ikke mer enn noen millimeter av stikka som blir brukt. Er vel en vanesak. Med utfordringen ligger jo i å rolle sakte, ikke å rolle fort. DA er det verre å få rette roller.Geir Amund LindbergetComment
-
Originally posted by kapiayahooo! no er knuffelen ferdigtuuusen takk for tipset med atv knappen tyor
no har jeg perfekte 45 grader, eneste er at jeg ikke har like stor utslag ned som opp, noen andre som har det samme problemet?
Når rorene står i nøytral så skal det punktet på rorhornet som stanga fra servoen er festet til ligge rett over hengslinga. ellers vil du få mere utslag en av veiene.
laget en kjapp dårlig tegningmen kanskje du skjønner hva jeg mener. så ut som om rorhornet satt for langt inn på roret på ditt bilde.
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment