Er det noen andre fra Målselv eller omegn her? Hvor flyr dere?
Unconfigured Ad
Collapse
Flyplasser i Målselv?
Collapse
X
-
Tags: None
-
Bor for tiden på Finnsnes og jeg synes det ville vært kjempegøy om noen av modellgutta (og jentene) tok et lite indoorstevne i Midt-Tromshallen. Det skulle være en smal sak å få lånt hallen ihvertfall.
Vet at det har kostet 600 kr time i leie, men aner ikke hva den ligger på nå, men det kan undersøkes dersom vi var nok interesserte.
-
Kom til Narvik for å flyge
Dere som holder til i indre troms er velkommen til å flyge på vårt anlegg i Narvik. Vi ønsker jo alle å få opp aktiviteten i hele distriktet.
Det er jo bare en drøy times kjøretur fra Målselv. Så snart vinteren er på hell så åpner vi anlegget på Gulløymyra. Vi skal som vanlig også i år arrangere treff i Pinsehelga 3. - 5. juni.
Her blir det treff i god tradisjon .Vi samles for å ha det gøy og sosialt og satser på mye flyging hele helga.
Bare ta kontakt hvis det er noe dere lurer på.
Sjekk klubbsidene våre for info. http://nmfk.modulnet.com
Mvh
Kenneth
Leder NMFKKenneth Kåsereff
I hangaren:
Masse seilfly
Masse Pattern/F3A
Masse depron
Haugevis med prosjekter
Og alt flyges med JR selvsagtComment
-
Ja det er den stripa. Der har vi et flott anlegg med kunstgress og eget klubbhus. Nå til våren skal vi installere noen agregat vi har fått slik at vi kan få strøm til anlegget. Det skal også lages en egen helipad ved siden av stripa.
mvh
Kenneth
Leder NMFkKenneth Kåsereff
I hangaren:
Masse seilfly
Masse Pattern/F3A
Masse depron
Haugevis med prosjekter
Og alt flyges med JR selvsagtComment
-
Flott. Det var fint å høre. Jeg har flydd over der med Lynx en gang tror jeg.Det er store sjanser for at jeg kommer dit en gang med noen store elektrofly.
Det er vanskelig å få flydd store fly på Bardufoss der jeg bor. Ingen steder som er egnet.Comment
-
Hei,på senja har vi et flott anlegg med 122x10m med asfalt stripe.
Senja modellfly klubb har nettopp blitt medlem av N.A.K,så det er bare å stikke innom når snøen forsvinner.
Kun 15 min.kjøring fra Finnsnes
NB.Der har til og med forsvaret landet med Twin Otter en gang for lenge sidenLast edited by stg; 11-03-06, 23:17.Svein-Tore Gundersen
Graupner MC32 Hott V2
Yak 55 SP 3m Comp-ARF(Blue Flagg)m/3W 170 CS
Sbach 342 DA 50
3dhs Slick 89 Elektro
Skymaster F-18C ( ATJ 170Ti )
Jet Legend F-15 (simjet 3000)
Retrojet 75 (Simjet 1910)
Pilot-Rc Dolphin 86 (Jet-Cat 120)
Byron CorsairComment
-
-
Jeg kjører ut til Senja en tur for å kikke. Tar med kameraflyet med flottører i tilfelle det er vær til å fly.Comment
-
Det er en mulighet at vi får brøytet til neste helg,tror ikke at det er mulig å komme ned dit i dag.Svein-Tore Gundersen
Graupner MC32 Hott V2
Sbach 342 DA 50
3dhs Slick 89 Elektro
Byron CorsairComment
-
Hei.
Vi fant ut det.Vi gikk ikke helt ned til stripa for det var slitsomt å trø, men fløy en snartur med E-Startere ved veien like før det ble mørkt. Det var ingen andre spor der heller bortsett fra en elg som nettop hadde trampet forbi. Flyr dere en annen plass nå?
Comment
-
Vi har et vann like ved veien når du kjører forbi krysset ned til Vangsvik,der har vi fløyet noen helger i januar,ellers har det vært lite flyving og mest bygging.Svein-Tore Gundersen
Graupner MC32 Hott V2
Sbach 342 DA 50
3dhs Slick 89 Elektro
Byron CorsairComment
-
#14 UnapprovedDu har jo også to plasser på Setermoen. Det ene er den gamle stripa som OP-flyene brukte sørøst av sentrum. Den andre plassen ligger sør for sentrum. Følg E6 så tar du til venstre ca 1 km etter sentrum på tur sørover. Evt snakk med Svein Yttervik på Setermoen. Han kjenner alle stedene der man kan fly.Comment
-
Hei.
Jeg kjenner de to plassene på Setermoen. Dumt at de ligger rett ved siden av hverandre. Hvis noen flyr på begge plassene med samme frekvens så kan det være farlig. Den stripa på Setermoen har sett sine bedre dager. Har noen videoer derfra forresten.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment