Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flyplass i Telemark?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flyplass i Telemark?

    //Hmmm, er dette riktig plass for denne post?//

    Hallo alle dere.
    Neste helg (31.03 - 02.04) skal jeg til svigers i den store metropolen ULEFOSS, hurra, hurra. Gidder desverre ikke å sitte på ræva å se på fotboll og drikke pils hele helga med svigerfar. HVOR DRAR JEG FOR Å FLY LITT????? Ønsker så klart å kjøre kortest mulig. Driver kun med elektro. Offisiell eller uoffisell flyplass / stripe ønskes!

    Takk for hjelp
    Peppe
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK

  • #2
    Ingen?????
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK

    Comment


    • #3
      Vel...

      Hei..

      Jeg vet det er en modellflyplass i Bø (20-30 minutter kjøring), men er ikke helt sikker på hvor den ligger. Det er også en stripe på Notodden, 35-40 minutter unna Ulefoss. Kjør utover Heddal (Europaveien), og når du ser Heddal Stavkirke er det første vei til venstre. Du er nå inne på en grusvei som du kjører ca 3 minutter på (obs. første til høyre på grusveien, så kommer du rett på stripa)..
      Sikkert noen som kan fortelle deg nærmere hvor stripa i Bø ligger..

      Lykke til
      edit// søk på "Bø modellflyklubb" så finner du navn på ansvarlig og tlf.nr du kan ringe.. Her er info om notodden: 404 Not Found
      Last edited by sjaa; 25-03-06, 13:02.
      Mvh
      JoE
      Agder Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Flyplass i Telemark?

        Hei, i Skien finner du denne: http://www.vingen.no

        En kjempefin flyplass, men du bør nok regne 45-60 minutter fra Ulefoss. Veibeskrivelse finner du på hjemmesiden.

        Caw

        Comment


        • #5
          Flyplassen på notodden er normalt sett lite brukt om vinteren, men vi har nok av is.

          På gule sider kan du søke på:
          "Elgsjø notodden" , der er det for øyeblikket en freset stripe, men igår fløy jeg rett på skaren.

          "Hjuksevelta" , Dette er på heddalsvannet 5-6km før notodden. Kjør over brua og følg skilting mot EEK transport. Parker godt klar av terminalen, det kan være helgetrafikk. Fløy på skaren idag. Hvis det er vind kan det trekke relativt godt der, men fint hvis lite vind.

          Comment

          Working...
          X