Unconfigured Ad

Collapse

skywriter røykpumpe obs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • extracap
    • Feb 2006
    • 556

skywriter røykpumpe obs

dere som har kjøpt denne må sjekke den innvendig for lekasje av røykveske !
    + den må rengjøres ordtlig !
    jeg skulle sette den i ett annet fly ,den har da stått stille i ca 3 uker.
    for dert første stod den bom fast,tengte jeg skulle åpne den for å sjekke om hva det var.
    og da så jeg att den var den nesten halfull av veske(ja inni i lag med elektronikken),har nå renset og vasket den og nå er den i orden.
    boret 3 småe hull i bunn sån att eventuelt senere lekasje drypper ut!!!
    og nå skal jeg sandelig kjøre igjennom mye rense veske hver gang jeg bruker den, så den ikke setter seg fast igjenn!!!!

mvh geir
    Mvh Geir Mogstad
    ---------------------------------------
    slapp av det kommer helt sikkert ned!
  • OAK
    • Jul 2002
    • 863

Hmm....kjekt å vite siden jeg akkurat har plukket en ny slik opp av esken sin og er i ferd med å montere den inn i yak'en min.

Hva slags røykolje er det du har brukt i den forresten? Ikke at det behøver å ha noe med saken å gjøre, men kan jo være greit å vite.

Fant du ut hvor lekkasjen var?

mvh.
    OAK

Comment

• extracap
      • Feb 2006
      • 556

jeg bruker 3w smoke oil med jorbærlukt meget god lukt(hold den langt unna barskapet)
      lekasjen er ganske sikker på kommer fra der motorakslingen går inn i selve "pumpa"
      har sendt en e-post til rc flight ang problemet skal "sitere" svaret når jeg får det
      synes det er litt dårlig med en lekasje på noe som kåster såpas mye, og det sies att sulliwan skal vere kvalitet. kjøpte den like før jul i fjor har kjørt igjennom ca 3 l oil

men det skal sies att den fungere helt topp når den er i orden !!!!!

mvh geir mogstad
      Mvh Geir Mogstad
      ---------------------------------------
      slapp av det kommer helt sikkert ned!

Comment

Working...