Har en Spree Sport M24 med orginal 380 motor, og orginalt gir.
Noen som har erfaring med å modifisere en slik? - Kjøre direkte drift, og samtidig droppe Lipo etc. (Skal flys "fra" bagasjerommet på vei hjem fra jobb, og ønsker derfor ikke batterier som skal overvåkes etc. "ladda under huven").
Har en 400 børstemotor, og vurderer å montere denne, er redd orginalen blir stusselig med propell rett på akslingen.
I såfall noen tips mhp propellstr.?
Orginalt så kommer'n med propell på 9x5,5 og jeg syntes den virker "tung"... Og giret bråker mer enn en fuel motor.... Trist med øreklokker når man har en elmaskin i luften.
Noen som har erfaring med å modifisere en slik? - Kjøre direkte drift, og samtidig droppe Lipo etc. (Skal flys "fra" bagasjerommet på vei hjem fra jobb, og ønsker derfor ikke batterier som skal overvåkes etc. "ladda under huven").
Har en 400 børstemotor, og vurderer å montere denne, er redd orginalen blir stusselig med propell rett på akslingen.
I såfall noen tips mhp propellstr.?
Orginalt så kommer'n med propell på 9x5,5 og jeg syntes den virker "tung"... Og giret bråker mer enn en fuel motor.... Trist med øreklokker når man har en elmaskin i luften.
Comment