Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med CG på sea fury

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    det er en på rcuniverse jeg har snakket med han sa han hadde det der manualen sa. han sa også at en 120 4T var alt for lite krefter, og at det var umulig å ta av og lande uten at det tippet forover. men den jo kanskje komme av at det er alt for framtungt

    har også sendt mail til leikvold der det ble kjøpt for han sa han hadde flydd det og det fløy veldig fint blir vel ikke noen jimfrutur før neste helg så har jo litt tid til å forske litt mere
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #17
      nå har problemene løst seg. alt var min feil når man ikke kan å lese manualen ordentlig snakket med han på rc universe igjen og han sa den ballanserte perfekt med en zenoah 20 den veier omtrent 300g mere en motoren min. det fikk meg til å reagere og tenkte jeg får se i manualen en gang til og der stod det med liten skrift at cg skal måles ut 6-7cm bak leading edge ved vinge tippen ikke inne ved kroppen som er vanlig. og da stemte alt mye bedre så da trenger jeg kanskje bare 200gram eller noe sånt i snuta. takker likevel for alle tips og hjelp har jo lært en del nytt uansett.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #18
        Merkelig hva som kan finnes i en manual...
        Bare husk at høyderor-responsen kan være litt sirup i lav fart/landing.
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment

        Working...
        X