Unconfigured Ad

Collapse

Vurderer å dra ut Ultimaten (igjen)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joo
    MFN Skribent
    • Nov 2002
    • 6936

Vurderer å dra ut Ultimaten (igjen)

Har skapdøra på gløtt inn i byggesettskapet mitt, vurderer å dra ut Ultimaten (igjen) og sette i gang.. så jo kameraten til Thinnthinn fly sin på Notodden, og det var pent. 120 4-takter ligger ny i byggesettet..
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!
  • Thinnthinn
    • Sep 2002
    • 1172

Hei og takk for sist ja!
    Få frem ultimaten med en gang!!!! Du kommer ikke til å angre et nanosekund -Jeg lover!
    Min CG Ultimate er fortiden forkjølet (les to hull i underste ving grunnet jordet som spratt opp og tok tak i hjulene etter at motoren stoppet rett etter avgang.. Man varmer vel ikke opp motoren før man tar av, gjør man vel??)
    Men min andre Ultimate har storkost seg ved et par anledniger! Nå må jeg bare få kjøpt en 20kg-siderors servo, så blir det hele SKIKKELIG morro!!! (Kvife-egden ble mer som fallende løvblad....). Modellen er en tanke mer grasiøs en CG Ultimaten, men ei heller så rask på snap-øvelsene og flat-spinnene! Den ligger litt mer horisontalt på inverted flatspin, men det er kun grunnet tyngdepunktet.
    Gi beskjed på utviklingen, så kan vi fly formasjon på Fagernes eller noe
    PS; Finn på en utradisjonell dekor..... Det er alt for mange "Blue Hawks" der ute.... -På ingen måte noe stygt om det, men litt personlig preg skader vel ikke??

Mvh.
    Sir Crashalot
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• joo
      MFN Skribent
      • Nov 2002
      • 6936

Den blir sannsynligvis hvit/grønn/blå/lilla
      Men formasjonsflyging med innlagte invertede flatspinn... høres spektakulært ut! ..
      Klart man ikkje varmer opp før take-off, det tar man i lufta.
      Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

Comment

• JarKri
        • Jun 2002
        • 158

Ultimate

"Jordet som spratt opp og tok tak i ..." Godt formulert. Jeg går og sikler etter en ultimate for tiden. Har en OS 120 P som venter på litt juling. Hvis det er noen som har et byggesett liggende er det bare å si ifra.
        Jaran

Comment

• Thinnthinn
          • Sep 2002
          • 1172

Hei, hei "Jakri"..
          PS: Du får passe på det jordet... Du flyr der noen ganger du og... Lunefullt er det!
          -Og takk "Joo". Da er det ikke BARE jeg som er litt for ivrig med å få flyet i lufta
          Jeg vet om en som har en Ultimate "på gress" (vi skulle liksom bygge dem paralellt i `96, men det var bare mitt som fikk luft under vingene), og jeg har allerede luftet en forespørsel for deg Jakri! (Dette begynner å bli en stund siden, så jeg skal følge det opp...)

Og Joo.. En Ultimate SKAL flys spektakulært Det er det den er best til!

Mvh.
          Sir Crashalot
          Audun Thinn
          Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

Working...