Unconfigured Ad

Collapse

Tegning til gammel Terry fra Graupner

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stafi
    • Oct 2003
    • 4

Tegning til gammel Terry fra Graupner

Har arvet et gammelt modellfly av typen Terry fra Graupner. Har installert radio og ny blåtopp (OS 10 LA). Lurer på hvor CG er på modellen ut i fra tegning. Har noen en tegning? Kan noen eventuelt ta en kopi av CG-punktet? I så fall vil min 12 år gamle sønn bli veldig fornøyd
  • caw
    • Oct 2003
    • 32

Re: Tegning til gammel Terry fra Graupner

Originally posted by Stafi
    Har arvet et gammelt modellfly av typen Terry fra Graupner. Har installert radio og ny blåtopp (OS 10 LA). Lurer på hvor CG er på modellen ut i fra tegning. Har noen en tegning? Kan noen eventuelt ta en kopi av CG-punktet? I så fall vil min 12 år gamle sønn bli veldig fornøyd
    :P
    Tror jeg skal ha en gammel tegning liggende....Skal se etter og gi deg beskjed.

Comment

• caw
      • Oct 2003
      • 32

Re: Tegning til gammel Terry fra Graupner

Originally posted by Stafi
      :P
      CG-punktet ligger 80 mm fra fremre vertikale vegg og bakover. Veggen foran vingekanten.
      Har tegning liggende....
      Lykke til.

Comment

Working...