Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hei, bare lurer på en ting, nå har jeg kræsja noe grusomt med et isopor fly og da ramla nesa av. jeg har tapa en del på nesa, og det jeg lurer på er om dette gir det dårligere flyegenskaper? skal det mye til for at det blir for tungt framme? ops ble visst 2 spørsmål det men hehe
Selvsagt litt avhengig av vekten på tapen og omfanget av tapingen osv da men.
Generelt gjelder følgende.
Jo mer vekt du legger til foran, jo flere knepp med opptrim vil du måtte gi for at flyet skal fly rett frem i lav hastiget. Om du flyr kun i en hastighet vil dette være ganske uproblematisk, men siden vi sjelden gjør det vil du merke at flyet hele tiden må trimmes opp eller ned for å fly level ettersom du endrer hastighet.
Nesetunge fly som er trimmet til å fly level i lav hastighet vil stige mer og mer etterhvert som du throttler opp til bånn pinne. De vil også få dårligere flyegenskaper i lav fart da stadig mating av høyderor for å holde nesa opp bremser flyet.
Jeg ville heller reparert nesa skikkelig og balansert flyet på nytt enn å bare tape opp og trimme det inn med høyderorstrimmen.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment