Announcement

Collapse
No announcement yet.

SmallSize :( eller :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SmallSize :( eller :)

    Uten og si no negativt og henge ut SmallSize.

    Er det noen der ute som synes at websiden til dem er bra? ser den nå at webshopen er åpen igjenn. men alt går jo så treigt.. lissom ingenting innpå siden..

    Skuffet.

    Robert Karlsen.
    Last edited by Vegabond; 28-12-06, 13:08.
    ~Futaba 10C~


    ~T-Rex 500 v-bar~
    ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

    ~Min Cnc byggetråd #1~
    ~Min Cnc byggetråd #2~
    ~Min Cnc byggetråd #3~


    ~Trondheim Modellflyklubb~

  • #2
    Helt enig. Synes webløsningen var elendig da den ble lansert under Smallsize. Trodde løsningen kanskje ville bli skiftet ut etter sammenslåingen og med nytt navn. Men dengang ei. Løsningen er den samme, uoversiktlige, trege Java-løsningen. Her har de mye å lære av andre lignende nettsteder, selv om også finnes eksempler på mange dårlige andre steder også. Personlig synes jeg løsningen til Readyheli fungerer for meg. I motsatt ende er Modefos som jeg synes bærer preg av vel mye "hjemmesnekkering"

    Stein Nilsen
    Last edited by Kingfisher; 27-12-06, 21:23.

    Comment


    • #3
      Den web shoppen til small size er bare å glemme.Har vert kunde hos S.S i noen år da eg drev aktivt med byggy.Og brukte alltid å ringe til dei.Makan til greie folk som kan sine ting skal du lete lenge etter.Om eg ringte på formiddagen,hadde eg delene i postkassa dagen etter.Synd dei får pepper pga den web greia.
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

      Comment


      • #4
        Har selv vert på smallsize mange ganger.. kjempegreie folk.. ikke noe å si på det.. men vil bare si at weben er ikke den aller beste.. det hadde vert enklere for både de og oss vis vi kunne gå innpå nettet for å se på forskjellige ting før vi drar til butikken for og kjøpe det. mange dager så er det jo travelt i butikken.. å du har ikke så mye tid til å bestemme å spørre hva som er best og slikt.. da er det kjekt å kunne lese litt på nettet først.. er jo bare å gå på en annen side seff. men det er jo ikke påenget

        Håper det blir bedre..

        Mvh Robert.
        ~Futaba 10C~


        ~T-Rex 500 v-bar~
        ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

        ~Min Cnc byggetråd #1~
        ~Min Cnc byggetråd #2~
        ~Min Cnc byggetråd #3~


        ~Trondheim Modellflyklubb~

        Comment

        Working...
        X