Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
For en stund tilbake hadde smallsize tilbud på en Kyosho Camlato Sport 40 med Evolution motor til under 1500 kr. Dette flyet flyr veldig godt å har mer en nok motor. Send en epost til dem å hør om de kan komme med noe lignende tilbud idag. Knakende morro fly til en billig penge, ser at det selges til rundt 1300 kr på nettet nå uten motor.
Shop Great Planes RC hobby products online at Horizon Hobby. We are the leader in radio control products and accessories and carry the best names in the RC hobby.
Marius: Skal du bygge eller fly?
jeg foretrekker å fly..
Bygging overlater jeg til dem som har tid til overs, noe det er mangel på her.
Hehe...bygge! Det er jo det som er morsomst! Finner alltid tid til bygging, men så er jeg ung, singel og sprellemann. Jeg tror forøvrig at flyferdighetene gjenspeiler at jeg ikke er så mye ute og flyr!
Hehe...bygge! Det er jo det som er morsomst! Finner alltid tid til bygging, men så er jeg ung, singel og sprellemann. Jeg tror forøvrig at flyferdighetene gjenspeiler at jeg ikke er så mye ute og flyr!
Good for you Marius real aeromodellers build their own.....
Min modell Nr.2 var en LA Racer fra The World Models.
Har bare godt å si om den. Rask montering, lettflydd, rask, og stabil i alle situasjoner(nesten)
Den koster 1120 kr hos Elefun.
Jeg flyr min med en ASP .46 , og den går som en kule.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment