Unconfigured Ad
Collapse
Vil begynne med fuel fly.
Collapse
X
-
Vil begynne med fuel fly.
Hei.
Sky Raideren er et glimrende fly. Veldig stabilt og kan landes nesten i gangfart.
Min forsvant i skauen da sola blendet meg et øyeblikk. Ble aldri funnet igjen.mine fly;
Noen kommer
noen går. -
Siden du skriver at du vil begynne med fuel fly så kanskje du har flydd noe før?? I så fall kanskje du kan vurdere en litt mer spennende modell som du ikke vokser ut ifra så fort.. ? Disse trainerne er vel stort sett beregnet for å lære seg å fly på å ikke stort mer..Runar Isaksen
risaksen@bluezone.noComment
-
Originally posted by IsakSiden du skriver at du vil begynne med fuel fly så kanskje du har flydd noe før?? I så fall kanskje du kan vurdere en litt mer spennende modell som du ikke vokser ut ifra så fort.. ? Disse trainerne er vel stort sett beregnet for å lære seg å fly på å ikke stort mer..Futaba 6EXA
Futaba 10C 2,4Ghz
Piper J3 Cub, RCV 60SP
Katana, CRRC PRO 50ccmComment
-
Det er så mange flotte fly å velge mellom. Mange meninger er det også, så som fra lle andre er dette min subjektive mening.
Jeg har veldig sans for ARC Ready eller ARC Cessna. Disse kan du vokse lenge med. Begge er kjempebra, men har spesielt sans for Cessna. Disse tåler mye, og ja jeg vet
Finner de på www.rcmodeller.net. Se under neste uknuselige.
GisleGisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment