Unconfigured Ad

Collapse

Vil begynne med fuel fly.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rc Man
    • Feb 2007
    • 16

Lurte på om dette var eit bra valg som første fuel fly.

Er det noen som har prøvd det.

Takker for svar.
  • Rein
    • Feb 2006
    • 172

Originally posted by Rc Man
    Lurte på om dette var eit bra valg som første fuel fly.

Er det noen som har prøvd det.

Takker for svar.

Hei.
    Sky Raideren er et glimrende fly. Veldig stabilt og kan landes nesten i gangfart.
    Min forsvant i skauen da sola blendet meg et øyeblikk. Ble aldri funnet igjen.
    mine fly;
    Noen kommer
    noen går.

Comment

• Isak
      • Apr 2004
      • 680

Siden du skriver at du vil begynne med fuel fly så kanskje du har flydd noe før?? I så fall kanskje du kan vurdere en litt mer spennende modell som du ikke vokser ut ifra så fort.. ? Disse trainerne er vel stort sett beregnet for å lære seg å fly på å ikke stort mer..
      Runar Isaksen
      risaksen@bluezone.no

Comment

• Flygal
        • Feb 2007
        • 257

Originally posted by Isak
        Siden du skriver at du vil begynne med fuel fly så kanskje du har flydd noe før?? I så fall kanskje du kan vurdere en litt mer spennende modell som du ikke vokser ut ifra så fort.. ? Disse trainerne er vel stort sett beregnet for å lære seg å fly på å ikke stort mer..
        Tror jeg ville gått for det jeg også. Man blir fort lei av slike trainere, og vil fort ha noe nytt.. Jeg tror at i ditt tilfelle, vil du ha mer glede av dette:http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...&kategoriID=98
        Futaba 6EXA
        Futaba 10C 2,4Ghz
        Piper J3 Cub, RCV 60SP
        Katana, CRRC PRO 50ccm

Comment

• Gisle
          • Dec 2005
          • 575

Det er så mange flotte fly å velge mellom. Mange meninger er det også, så som fra lle andre er dette min subjektive mening.
          Jeg har veldig sans for ARC Ready eller ARC Cessna. Disse kan du vokse lenge med. Begge er kjempebra, men har spesielt sans for Cessna. Disse tåler mye, og ja jeg vet
          Finner de på www.rcmodeller.net. Se under neste uknuselige.

Gisle
          Gisle Ranum
          Trondheim
          "If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"

Comment

• tyor
            • Mar 2005
            • 9757

Og når det er snakk om ARC så var mitt andre fly en carosel. Med en 60 2T i snuta var det ett kjempe morsomt fly. som tålte utrolig mye.
            Tom Nohr
            Tennisveien 9
            2450 Rena

Frsky taranis 9+
            Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
            Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
            + diverse små ting

Comment

Working...