Har nå flydd med artechs elektro trainer en snart 10 - 2o turer, og føler jeg begynner å få taket på dette. Frister veldig å snart ta i bruk pappas gammle fuel fly, som bare er bygget, men aldri startet.
Men først har jeg noen spørsmål
1.Motoren i flyet er en OS.MAX 25fp er dette en grei motor for dette flyet?
2. Hvor mye vanskeligere er det å fly dette en elektro traineren? Noe spes en må passe på?
3. Skal jeg ta av fra bakken? Eller kan jeg bare kaste det i lufta, med gass?
4. Hvilken nitro prosent anbefaler dere?
5. Står at motoren må Breakes in, er det nok å taxse noen tanker på motor som får rikelig med bensin?
6. Ellers noen som veit hva flyet heter? Eller hvilken modell det er? Er nok en 10 år kanskje.
7. Har også en os fp 10 (rn) motor liggende helt ny aldri brukt, noen som har noen forslag til fly jeg kunne hatt denne i ?
8. Lurer også på hvordan jeg bør starte flyet? Lav gass? sette gløding og starter på?
Håper dere har noen tips til en nybegynner som klør i fingrene
Legger med noen bilder da selvsagt:
Men først har jeg noen spørsmål
1.Motoren i flyet er en OS.MAX 25fp er dette en grei motor for dette flyet?
2. Hvor mye vanskeligere er det å fly dette en elektro traineren? Noe spes en må passe på?
3. Skal jeg ta av fra bakken? Eller kan jeg bare kaste det i lufta, med gass?
4. Hvilken nitro prosent anbefaler dere?
5. Står at motoren må Breakes in, er det nok å taxse noen tanker på motor som får rikelig med bensin?
6. Ellers noen som veit hva flyet heter? Eller hvilken modell det er? Er nok en 10 år kanskje.
7. Har også en os fp 10 (rn) motor liggende helt ny aldri brukt, noen som har noen forslag til fly jeg kunne hatt denne i ?
8. Lurer også på hvordan jeg bør starte flyet? Lav gass? sette gløding og starter på?
Håper dere har noen tips til en nybegynner som klør i fingrene

Legger med noen bilder da selvsagt:
Comment