Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei har noen spørsmål angående dennne modellen ...har 3 9 g servoer fra walkera og en motaker og sender 6 ch på motakeren walkera senderen vet jeg ikke ...Har også en fartsregulator wk-wst-20a og ett lipo batteri 1000 mah 11.1 v....kan jeg bruke dette utstyret til beaveren ? http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...&kategoriID=13
Takk for svar
MVH Mathias
Attached Files
Lama V3
Hydrofoam
Hjemmelagd deltavinge
The fuel mix you have to use is always the most expensive
Det utstyret passer ganske bra til Beaveren ja, bortsett fra batteriet, som har for høy spenning for den medfølgende motoren.
2-cellers lipo-batterier på rundt 1000mah passer perfekt.
Ja ...beklager ...er ganske ny i gamet så har ikke alt får mye peiling ...har den balasneror og er det et greit nybegynnerfly ? Jeg kan vel ikke ha den laderen jeg har nå som lader batteriet mitt på 11.1 volt ? noen forslag til andre ?
Ja ...beklager ...er ganske ny i gamet så har ikke alt får mye peiling ...har den balasneror og er det et greit nybegynnerfly ? Jeg kan vel ikke ha den laderen jeg har nå som lader batteriet mitt på 11.1 volt ? noen forslag til andre ?
Mvh Mathias
Er litt usikker på om beaveren til GWS har balanseror. Men kjøp heller en E-starter. Det er er kanonfly både for nybegynner og litt mer erfaren. Lett å fly, tåler litt juling og er ganske lett å reparere. Billig er det også.
Du trenger 3 mikroservoer.
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
Har batteri på 1000mah og 11.1 v passer dette og regulatoren som overnevnt ? Noen som har bekjentskap med formosaen som nybegynnermodel ? ..MVH Mathias
Har batteri på 1000mah og 11.1 v passer dette og regulatoren som overnevnt ? Noen som har bekjentskap med formosaen som nybegynnermodel ? ..MVH Mathias
Batteriet har for høy spenning for medfølgende motoren. Går du på børsteløst så vil det funke fint.
Formosaen er vel ikke å anbefale som et rent nybegynner fly etter min mening.
Gisle Ranum
Trondheim
"If your motor is running you can turn with the air rudder. If your motor is not running...it doesn't matter"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment