Har montert en World modell Cub i vinter, 20 zise. 130 cm vinge,jeg har satt i en 25 motor og 4 standard hitec servoer, stilt inn anbefalt rorutslag og ballansert modellen slik at den heller ør litt nedover i nesa. Anbefalt roruslag lurer jeg litt på. Balanseror 5 mm til vær side, sideror 14 mm og høyde 28 mm, høres dette riktig ut?
Tok en tur på stripa her om dagen for og fly den for første gang. Nei, først lettet den antagelig for tidlig for den bikka over med en gang. Ok, prøve på nytt, mer fart, det ente med at den gikk på tryne. Slik gikk det 3-4 ganger. Skal sies at stripa er forholdsvis ujevn.
Noen tips til en nybegynner om hvordan jeg på enklest måte kan få den i luft.
Har en 1m teiner med 10`er som jeg kaster, og i vinter brukt flottører på snøen, dette går greit. ha flydd ca 20 turer med dette.
Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i nytt cocpit vindu, front?
Tok en tur på stripa her om dagen for og fly den for første gang. Nei, først lettet den antagelig for tidlig for den bikka over med en gang. Ok, prøve på nytt, mer fart, det ente med at den gikk på tryne. Slik gikk det 3-4 ganger. Skal sies at stripa er forholdsvis ujevn.
Noen tips til en nybegynner om hvordan jeg på enklest måte kan få den i luft.
Har en 1m teiner med 10`er som jeg kaster, og i vinter brukt flottører på snøen, dette går greit. ha flydd ca 20 turer med dette.
Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i nytt cocpit vindu, front?
Comment