Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utkikk etter et fint start fly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utkikk etter et fint start fly

    Hei

    Jeg har drevet med mye radiostyrt fra før, mest biler men også litt helikopter.
    Kjøpte meg Reflex XTR simulatoren samtidig med helikopteret mitt og blei egentlig mere intrressert i fly delen der :P

    Så jeg har nå bestemt meg for og kjøpe et fly. Tenkte mest på en pakke med alt i, men kan også kjøpe det hver for seg

    Fra før så har jeg en 4 kanals stikke (som fulgte med i Kyosho calber 24 helien)
    Og ganske god erfaring i Reflex XTR simulatoren

    Kikket litt på Smallsize her i oslo og fant Parkzone Spitfire og Focke-Wulf 190 modellene ganske intressange.

    Lurer på om noen har erfaring med disse modellene?
    Andre forslag til fly?

    Eventuelt hvor i oslo området det går an og fly hen :P

  • #2
    focke wulf og spitfire ligger ikke akkurat under kategorien "nybegynnerfly" Anbefaler deg å starte med en høy vinget modell.
    Last edited by jop002; 12-07-07, 22:19.
    Mvh Jan Ulrik Opheim

    Comment


    • #3
      Kyosho Calamato lavvinget trainer er like snill som hvilken som helst høyvinget. Samtidig som du lærer å fly med balanseror med en gang. Den ville jeg ha satset på. Men min mening er bare min. Det er vel kanskje like mange meninger som spørsmål.
      Fly well-make my day!

      Comment


      • #4
        Jeg ble anbefalt å kjøpe Sapac Wilga 2000, og har anskaffet meg det (for 3 dager siden). Har foreløpig bare taxet med det, så hvordan jeg klarer å manøvrere det i luften vet jeg ikke ennå. Men på bakken virket det enklere å manøvrere enn flyene på Realflight G3 simulator Mulig du er på utkikk etter noe større.....

        Comment

        Working...
        X