Unconfigured Ad

Collapse

tråder/artikkler nyttige for nybegynnere?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robert
    • Aug 2007
    • 3

tråder/artikkler nyttige for nybegynnere?

Hei! er ny på forumet her. kjøpte meg et lite to kanalers fly på mandag, blei frelst, og dro tilbake å kjøpte en hobbyzone super cub på tirsdag

Jeg er helt fersk på detta er, så hvis noen kan henvise til artikkler/tråder som er nyttige å lese, hvor div begreper og forkortelser osv blir forklart hadde det vært supert!

robert
  • _marius
    • Jun 2004
    • 271

Søk litt på de begrepene eller det du måtte lure på. Evt. still direkte spørsmål. Ligger veldig mye rundt omkring. Google.com er også et alternativ.

Her er det noe å se på:

By Aeromodellers for Aeromodellers. The Radio Control Aero Portal bringings the R/C aeromodeller all the news, views and infomation available in the radio control model aircraft world. From beginner to expert, there's something for everyone!

Jeg har ca 78 andre flyrelaterte linker.
    Marius

Comment

• tema95
      • Aug 2002
      • 977

Ikke helt "på lufta enda", men ta en titt her:

NB! Der er helt OK å "leke" seg inne på sidene, men ikke pirk på innholdet enda. Masse er på vei til å bli lagt ut, og ikke all funksjonalitet er 100% enda (50%?).
      Mvh Terje Martinsen
      leder Modellflyseksjonen/NLF
      www.modellfly.info

Comment

• Torstein
        • Nov 2005
        • 344

Veldig mye bra her, Terje!

Jeg, og sikkert andre også, har noen kommentarer til det som allerede er lagt inn. Kan man foreslå at du etterhvert oppretter en egen tråd for kommentarer til disse sidene?

Torstein

Comment

• tema95
          • Aug 2002
          • 977

Ja, naturligvis.
          Men først vil vi legge ut det vi har av stoff, linker og diverse.
          Deretter lansere portalen.
          Men det meget velkomment om noen mener de har noe å bidra med, på ethvert stadie i en modellflyvers "læringskurve".

Som alt annet tar ting tid. Håper nå at vi kan ha dette på lufta rundt 1/1, slik at det er klart for sesongen 2008.

Har dere bidrag, mail det gjerne til meg på terje@modellfly.info. Ingen kontant betaling, men pen omtale og kanskje en liten påskjønnelse.
          Mvh Terje Martinsen
          leder Modellflyseksjonen/NLF
          www.modellfly.info

Comment

Working...